Jäsentietolomake

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Jäsentietolomake

ViestiKirjoittaja Miumau » 08 Marras 2004, 17:20

Tuli pari ksysymystä eteen täytettäessä tuota jäsentietolomaketta: <br> <br>Mitä tuohon muut perheenjäsenet kohtaan pitää laittaa? Perheenjäsenet jotka asuvat samassa taloudessa vai? Jos samassa taloudessa asuu isä ja äiti niin krjoitanko siihen heidän nimet? Mihinkä noita tietoja tarvitaan? <br> <br>Entäs sitten kohta johon litetään siilin tiedot; pitääkö se täyttää silti vaikka siili olisi jo rekisteröity? Vai kirjoitanko siilin tiedot ja merkitsen siihen että on jo rekisteröity?
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja miia » 08 Marras 2004, 18:15

perheen jäseniin voi halutessaan lisätä samas taloudessa asuvat jos he haluaa. eli jos esim. äiti ottaa siilin ja liittyy jäseneks ni lapset pääsee kans kun laittaa ne siihen perheenjäsenet kohtaan. jos siili on jo rekisteröity sun ei tartte siilist laittaa muuta kun nimi ja rekisteröinti numero.
miia
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 08 Marras 2004, 18:32

selvä, kiitos :)
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 08 Marras 2004, 19:50

Jäsenyys on siis perhekohtainen, eli jokaisella saman talouden henkilöllä on sitten oikeus osallistua vaikkapa tuffareihin.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 08 Marras 2004, 22:08

Mutta jos siskoni on ainut joka mahdollisesti voisi osallistua myös tuffareihin (ei asu samassa taloudessa) niin pitääkö minun mainita hänet tuossa?
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 12 Marras 2004, 17:42

Nyt nopsaa joku mukava henkilö vastaa tohon ylläolevaan kysymykseen! Mun pitää lähettää toi lomake ja tartten tohon vastauksen... <br> <br>Pääseekö siskoni tuffareihin vaikka en mainitse häntä tuossa lomakkeessa?
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 12 Marras 2004, 17:48

Jos siskosi asuu eri taloudessa, tarvii hänen liittyä itse yhdistykseen. Saman talouden siilistit samalla jäsenlomakkeella. <br>Ja tuffareihin pääsevät vain jäsenet... korjatkoot joku, jos oon väärässä... <br>Itse olen liittänyt eri taloudessa olevan siskoni yhdistykseen, ja maksanut hänen jäsenmaksunsa, niin hän pääsee myös tuffareihin oman perheensä kanssa. :) Jos kaikki eri talouksissa asuvat sukulaiset voisi liittää samalla maksulla, niin se olisi jo hieman....öö.. liian edullista.. Ja jokaiseen talouteen tulee sitten oma lehti.
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Minna » 12 Marras 2004, 18:26

Niin kivalta kuin se tuntuisikin liittää jäseniksi yhdellä kertaa kaikki kummin serkun kaimat ja "säästää" samalla muutama euro, muistakaa että yhdistys toimii pääosin jäsenmaksujen turvin, jolla vastavuoroisesti rahoitetaan yhteinen toiminta kuten Tuffarit, jäsenlehti jne. Jäsenyys on perhekohtaista, joten kaikki samassa taloudessa asuvat voi merkitä jäseniksi. <br> <br>Terkuin rahastonhoitajanne
Minna
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 12 Marras 2004, 18:51

No pääseekö samassa taloudessa auva äitini tuffareihin vaikka en laittaisi hänen nimeään lomakkeeseen?
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 12 Marras 2004, 19:58

Laita vaan se äiten nimi siihen... sitten ainakin varmana pääsee. <br>Ne kuitenkin laitetaan sinne jäsentietorekisteriin, ja tuffareihin ilmottautujien tiedot tarkastetaan ja myös sisälle tullessa katotaan, ketä tulee...
Marianne
Member

Paluu Siilikeskustelu