Puhinaa pimeydessä

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Puhinaa pimeydessä

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 30 Kesä 2006, 09:42

Olin taas eilen todistamassa kahden villisiilin kohtaamista. Mainio idea sijoittaa ruokintapaikka ikkunani alle :) Olen nyt varma että meillä vierailee ainakin kolme pihasiiliä öisin. Eilen illalla avasin ikkunani päästääkseni yöperhosen ulos, kun suurikokoinen siili kipitti ruokalautasta kohti niin että päivänkakkarat vain heiluivat. Jäin sitten sitä katselemaan, ja hetken kuluttua samaa reittiä tulikin pienempi siili perässä. Puhinahan siitä alkoi, ja vähän ne toisiaan tönivätkin. Ne kuitenkin ilmeisesti tajusivat kokoeron pian, sillä isompi siili jatkoi rauhallisesti syömistä (itse asiassa se röhnötti ruokalautasen päällä) kun tämä pienempi yksilö katsoi vieressä, puhisi ja puhkui. Minulla oli luotettava kamerani toimintavalmiudessa, siksi tämä uusi topiccikin. <br> <br>Olkaa hyvä, real life kiroileva siili! <a href="http://s41.photobucket.com/albums/e252/miss_moth/videot/?action=view¤t=Puhinaapimeydess.flv" target="_blank" rel="nofollow">http://s41.photobucket.com/albums/e252/miss_moth/videot/?action=view&c urrent=Puhinaapimeydess.flv</a> Kyseessä on vain ääninäyte pienemmän siilin uhoamisesta, sillä ulkona oli niin pimeää ettei videolla näy kuin mustaa. Mutta ääni on sitäkin parempi :D Laitan vielä kuvia galleriaan kunhan ehdin.
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Angunen » 30 Kesä 2006, 11:25

Super! :D Kuulosti ihan meidän pikku Eemeliltä. ;)
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja Harri 1005 » 30 Kesä 2006, 19:34

Mahtavaa puhinaa! Sinne ei ole hyvä mennä paljain varpain. :D
Harri 1005
Member

ViestiKirjoittaja tanjakuu » 02 Heinä 2006, 00:08

Ihanaa puhinaa!
tanjakuu
Member

ViestiKirjoittaja laululintu » 03 Heinä 2006, 03:41

Hih. kuulostaapa rauhalliselle puhinalle :) meidän elmo vetää aina ihan tunteella :D
laululintu
Member

Paluu Siilikeskustelu