Vaasalaiset siilistit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Vaasalaiset siilistit

ViestiKirjoittaja Angunen » 04 Kesä 2006, 15:26

Hej, <br> <br>Olen 21-vuotias neitonen Vaasasta. Minusta tulee virallisesti siilin omistaja ensi viikonloppuna, kun SY Vaahteramajan Eemeli muuttaa meille. :) Olisin nyt kiinnostunut tietämään kuinka paljon meitä siilin omistajia asuu täällä Vaasassa/ Vaasan seudulla. Kaikki vaasalaiset siilistit, ilmoitelkaahan itsestänne! <br> <br>PS. Kirsi T:n Mustasaaresta olen jo tavannut, kaunis kiitos Kirsille siiliesittelystä! :)
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 05 Kesä 2006, 19:43

Voi hienoa kun tulee lisää Vaasalaisia siilistejä! olen jo ajatellut että jäämmekö Kirsin kanssa ainoiksi :D <br> <br>Tosiaan siis minä, Miumau eli Miia asun myös Vaasassa ja meidän huushollissa asustaa siili nimeltä Justus. Justus täyttää syksyllä kaksi vuotta ja on aivan ihanan iloinen ja reipas siilimies. Justuksesta ja herran lukaalista on kuvia galleriassa eli kannattaa käydä katsomassa ;) <br> <br>Olisi kiva kuulla sinusta ja tulevasta siilistäsi lisää. S-posti ja mese löytyy joten jos haluat jutella lisää siileistä niin ilmoittele :)
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Angunen » 12 Kesä 2006, 17:06

Kiitos kiitos ja hauska tutustua! Laitatko minulle vaikka sähköpostitse mese-osoitteesi niin jutellaan lisää siileistä. :D <br> <br>Eemeli saapui meille tänään ja on kertakaikkiaan aivan ihana pikku pakkaus. :) Heti ensimmäiseksi poika kiersi uuden asumuksensa nurkasta nurkkaan, nuoli ja haisteli, minkä jälkeen parempiin suihin katosi suurin osa tämän päivän ruuista. :D Hiekkalaatikon kylpyvalmiuskin tuli testattua ja saipa se nirhattua pienen reiänkin nukkumakoppinsa kylkeen. Nyt se vetää parhaillaan sikeitä uudessa oranssissa fleecessään. Annamme sen olla rauhassa tämän illan; huomenna sitä voisi jo vähän koittaa sylitellä ja juoksuttaa pitkin tupaa. :)
Angunen
Member

ViestiKirjoittaja Miumau » 12 Kesä 2006, 22:59

Tässä muuten Justuksen tuore blogi: <a href="http://miumau.vuodatus.net/" target="_blank" rel="nofollow">http://miumau.vuodatus.net/</a> <br> <br>Laitoin s-postia tulemaan. <br> <br>Kiva kuulla että Eemeli on nyt kotona. Meillä Justus onnistui ensimmäisenä yönä tulemaan vanhan koppinsa laitojen yli ja oli aamulla ihmettelemistä kun herra tallusti tyytyväisenä kaapin takaa. Sillä oli joku ylivilkkaus vaihde päällä sillon. Sittemmin Justus ei ole onneksi karkaillut ja nyt on parempi asuintalokin :)
Miumau
Member

ViestiKirjoittaja Pricilla » 07 Kesä 2007, 12:06

Hei vaasalaiset ja lähiympäristön siilistit!

Joukkoonne (harvalukuiseen?) on liittynyt uusi siilisti :).. Olisi kiva tutustua teihin. Minuun saa yhteyttä sähköpostilla.
Pricilla
New member

ViestiKirjoittaja CCMinna » 07 Kesä 2007, 14:15

Miten olen voinut missata tämän ketjun??
Minäkin siis Vaasan seudulta tosin 100km etelämmästä, elikkä Kristiinankaupungista. Täällä asusteleepi Yökankaan Aragorn, viriili siiliherra joka on jo tunnettu erinomaisista nylkyttämis vaistoista. Ellei paremmin tietäisi niin luulisi tuon olevan koira. (...joka on tippunut kaktusten keskelle)
CCMinna
Member

Paluu Siilikeskustelu