Ammatti-gallup

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19 Marras 2006, 15:50

Tällä hetkellä ryhmäperhepäivähoitaja, koulunkäyntiavustajan tutkinto ja lastentarhaopettajaksi olisi tarkoitus päästä opiskelemaan vielä jonain päivänä.
Tirlittan
Member

ViestiKirjoittaja Siilisti Jenna » 15 Joulu 2006, 20:40

Opiskelen ensimmäistä vuotta lääketieteellisessä niin kuin avopuolisonikin. Mielestäni olisi todella hienoa, jos voisin päästä esim eläinlääketieteen tai maatalousmetsätieteellisen sellaisille kursseille joissa voisi oppia tarkemmin siilin fysiologiasta ja anatomiasta, mutta saa nyt nähdä onnistuuko se.
Siilisti Jenna
New member

ViestiKirjoittaja Kharybdis » 09 Marras 2009, 04:47

Logistiikka-alalla ja sivutyö turvallisuusalalla..
Kharybdis
New member

ViestiKirjoittaja Tiinuski » 09 Marras 2009, 17:20

Koulunkäyntiavustajan tutkinto on taskussa, ja töitä tehdään tällä hetkellä kehitysvammaisten parissa.

Ope haluan vielä joskus olla :) viime vuonna paikka opekoulutukseen jäi 0,9 pisteen päähän - ehkä siis vielä joskus! :)
Tiinuski
Member

ViestiKirjoittaja Tuitzu » 09 Marras 2009, 19:11

Ja minä olen lähihoitaja ,kodinhoitajana virassa täällä kotipaikkakunnalla, erikoisosaamisena vanhustyö ja psykiatria. Teen vanhustyötä pääsääntöisesti, mutta myös psyykkisesti sairaat asiakkaat kuuluvat asiakaskuntaani.

Puhun asiakkaista siksi ,että teen työni heidän kodeissaan, käyntejä on keskimäärin 6- 8 arkipäivisin, viikonloppuisin ja iltavuorossa vielä enemmän.

Eli työni on kaksivuorotyötä , ja jatkuvaa autonratissa istumista.
Olen ollut samalla työnantajalla pitkälti yli kaksi vuosikymmentä, mutta silti haaveilen vielä hopeasepän koulutuksesta, koska harrastuksiini kuuluu myös hopea -ja helmikorujen tekeminen.
Tuitzu
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 09 Marras 2009, 23:12

Jaapas, täällä on tällainenkin gallup :)

Eli minä olen mainonnan ja markkinoinninsaralla tuotanto-AD:nä.
Eli painettua sanaa tultu tehtyä jo noin 27 vuotta.
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja tini » 10 Marras 2009, 15:33

Käkää mä muutankin mieltäni! Eli lausuntoani! Eli elämäni :D
Musta valmistuu isona pieneläintenhoitaja. Tänään olikin koulussa mielenkiintonen päivä, kun oltiin eläinten raatoja availemassa ja tutkimassa. Omin kätösin avasin rotan ja kanin. Kyllä vaan on kaikki sisältä ihan erilaisia, linnut varsinkin :)
Eli tähän päätty apinoiden paimennushommat yötyössä :P
tini
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 10 Marras 2009, 18:31

Täytyypä itsekin päivittää omaa "statusta". Tällä hetkellä olen kotiäitinä ja joskus tulevaisuudessa tulen palaamaan takaisin työelämään, mutta en entiseen työhöni. Saa nähdä mikä musta tulee sit isona ;)
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 10 Marras 2009, 18:49

Minä puolestani opiskelen eläinlääkäriksi Helsingin yliopistossa. Tinin tapaan on tässä viime viikot tullut availtua raatoja (kissoja, koiria, lehmiä, hevosia, lampaita...) ja opeteltua niistä lihaksia ja luita oikein urakalla. Valtavan haastavaa, kun kaikissa eläinlajeissa ja jopa yksilöissä on omat huomattavat eronsa.

Pieneläimiin olisi kiva joskus erikoistua - ehkäpä vielä näihin eksoihinkin, mutta se jää nähtäväksi...
Nea
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 10 Marras 2009, 22:02

Pitäisköhän sitä omaakin ajatusta päivitellä, kun edellinen on 5 vuoden takainen.

Eli tällä hetkellä olen koulusiivoojana ala-asteella (ja ei, en tule tosiaan jäämään kun vaan siksi aikaa kun on pakko, hatun nosto niille jotka työtä jaksavat tehdä vakituisena vuosia putkeen), sekä iltaisin opiskelen/kituutan aikuislukiossa.

Oppisopimuksella eläintenhoitajaksi olen yrittänyt päästä, saa nähdä josko tärppäisi tai jossain vaiheessa vaihtaisi jonnekkin kouluun sitä opiskelemaan.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 11 Marras 2009, 19:12

Minä olen markkinoinnin ammattilainen kanssa oikeelta ammatiltani ja sivutyöksi perustan toiminimen tuossa kesällä henkireiäkseni, toimistotyön virkistämiseksi ja olen sittemmin myös koirahieroja..tällä hetkellä samoja juttuja Nean ja Tinin kanssa osittain opiskelen eli luita ja lihaksia ja vaikka mitä lihaskalvoja ja jänteitä.. :D Pitäskö alkaa hieromaan siilejä myös? *heh* Ainaki erottuisin joukosta.. ;)
Kutri
Member

ViestiKirjoittaja Saukki » 11 Marras 2009, 22:40

Pittää kai minunki jotai kirjottaa itestäni...
Lähihoitaja oon ammatilta, reilu vuoden oon ollu nyt hoitamassa lapsia yhdessä superihanassa perheessä... Tällä hetkellä asutaankin täällä Hannes-siilin kanssa ku jouduttiin jättää koti ja lähtee hometta pakoon...
Saukki
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu