Kummia unia..

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja tansku » 30 Kesä 2010, 17:36

Mä en muista muita siili unia kunnolla, mut tällasen näin hiukan Nikolain saapumisen jälkeen:

Olin kotona lähössä kouluun (tosin ei ollu mun oikee koti) ja mulla oli sit Nikolain lisäksi kaks aikuista siiliä, jotka oli kai Nikolain vanhemmat...niiden lisäksi oli ihan pieniä siilejä ja Nikolain ikäisiä talo täynnä. No mä lähdin kouluun ihan kuin se olis ollu normaalia että on kotonaan hukkua siilimereen :D.

Koulussa sitten humasin että mun laukku oli ihan täyteen ahdettu huonosti voivia ihan pieniä siili vauvoja. Kauhukseni ajattelin että onkohan ne ees elossa kaikki, ja aloin miettiä mitä voisin tehä niille, kun olin kerran koulussa..no meillä oli atk:ta ja ne oli vieläkin mun laukussa...pari meidän luokkalaista oli kai nähny ne ja kyseli niistä jotain sekavaa..mä menin nettiin etsimään ratkaisua mitä voisin tehä niille, mut kuitenkin päädyin tekeen jonkun oudon käyttäjän jollekkin surffailu foorumille. Kotiin päästyäni tarkistin heti siilin poikaset ja kaikki olivat taas ihan normaaleja pirteitä omia piikkisiä itsejään. Hetken päästä tajusin että missä Nikolai on...aloin etsimään ja kääntelemään siilejä ja olin melkein kuolla kun tajusin ettei se ollut kukaan niistä sadoista siileistä jotka majailivat kotonani...se oli kaij mennyt jonkun siili kasan alle etten löytänyt sitä, mutta kun vihdoin löysin sen huomasin että se on samanlainen kuin kaikki muutkin, eli miten edes tunnistin sen niiden muiden joukosta :DD onneksi löysin oman kultani :DD
tansku
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 03 Heinä 2010, 14:58

Minä olen nyt nähnyt useampana yonä unta, että ventovieraita ihmisiä tunkee sisään ja haluaa kurkistaa Lilithin pesään, vaikka kuinka selitän että ei saa vielä. Tyypillinen ahdistusuni, koska tietenkään tyypit eivät sitten koskaan etene kurkistamiseen asti, vaan koko uni on sitä, kun yritän estellä niitä. Viime yönä oli jotain venäläi,snaapureita yläkerrasta, sitä edellisenä kurssikavereita yliopistoajoilta.
No, huomenna on viides päivä, ja saa todellakin kurkistaa. Ehkä ne unet sitte loppuu.
Soili
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 03 Heinä 2010, 16:01

Sun pitää huomenna pitää varasi ettei ne venäläisnaapurit ole kurkkimassa olan yli pesään :D
Katinka
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu