Kirjoittaja Maria » 22 Tammi 2004, 13:41
Vastaampas nyt kumminkin juoksupyörä-kysymykseen tähän viestiketjuun, kun se nyt on ihan sillä ittensä nimellä.
<br>Elikkäs; itse olen tilannut liikkeeseeni ( joka on edelleenkin Hyrylän Faunatar ) näitä tehdastekoisia juoksupyöriä. Niitä on mennyt useille siileille, mukaanluettuna omani. Hinta on tällä hetkellä 26 eskoa, ja halkaisija on 35 cm. Aluksi ajattelin että se 40 cm halkaisija on ehdoton, mutta HÖPÖ HÖPÖ sanon minä, ja siilini sanovat myös. Meidän kaikki siilit juoksevat selät suorina ja mielellään tässä pyörässä, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt.Miinan elopaino vaihtelee siinä 650-700 gramman hujakoilla, eli ei ole ainakaan pienimmästä päästä mammoja hän, ja niin vaan pinkoo että hippulat vinkuvat!
<br>Muista eläinkaupoista en osaa sanoa mitään,enkä eläinkauppiaistakaan (meidän ammattikuntaa kun tuntuvat lähes kaikki siilistit vihaavan kuin ruttoa...)En ole halunnut puhua kaupastani ja tuotteistani täällä aiemmin,kun eihän tämä ole mainospalsta. Mutta kun kovasti kysytään, niin kyllähän minä vastaan!