Lemmikkimessut 21.-22.10.06

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja tini » 03 Syys 2006, 19:22

Mä voisin kanssa tulla jompana kumpana päivänä esittelemään meidän sihveröisiä! Kuhan saan töistä vapaata ja kattellaan miten pitkiksi mun synttäreiden juhlinta menee ;)
tini
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 03 Syys 2006, 20:56

Mää voisin kanssa tulla Äijän kanssa Myyrmäki-halliin. (Jostain syystä luulin ensin, että tämä on Tampesterissa. Korjaus)
Soili
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 03 Syys 2006, 22:31

Kysyttiin miut hoitamaan tätä hommaa jälleen, ja mielelläni sen teenkin, joten jos sovitaan että sitovat ilmottautumiset 13.10 mennessä (sitten rupeen väsäilemään vuoroja, ja jos laitatte vaikka aikoja jotka parhaiten sopii?), vaikka tähän palstalle ja sen jälkeen ei turhista syistä peruta (eli ei viellä mitään kiirettä)? <br>Ja yritetään saada 2 henkilöä per kerta (aika) ainakin, eli kaikki vähänkin epäröivät mukaan :) <br>Siilittömätkin on tervettulleita, kun käsiä tarttee kuitenkin koko ajan.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 05 Syys 2006, 14:56

Jos näin paljon ihmisiä on tulossa (ja toivottavasti lisää) niin varmaan voidaan kummatkin päivät olla siellä? <br>Mää voin olla ainakin kummatkin päivät, ja jos kyytiä en saa nii sitten vaikka kävelen x)
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja vesitulppa » 05 Syys 2006, 15:12

Mä en vielä tiedä kumpana päivänä- ilmoittelen sitten lähemmin jos Murun kanssa tullaan.
vesitulppa
Member

ViestiKirjoittaja Lizette » 06 Syys 2006, 00:13

Amanda: Me voisimme olla paikalla Heben kanssa koko lauantain. Osallistutaan Lassi-marsun kanssa näyttelyyn joten seuraan sitäkin samalla, mutta mielelläni tulen näyttämään Hebeä ja kertomaan siileistä sen minkä osaan =) (Jos vaan joku multa uskaltaa kysyä....) <br> <br>Miten muuten olette pitäneet siilejä messuilla? Kantokoppa meiltä löytyy mutta voikos siinä majailla koko päivää (poislukien aika sylissä)? Kertokaa ihmeessä myös muita hyviä vinkkejä jotta ei Heben päivästä tulisi liian stressaava....
Lizette
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 06 Syys 2006, 18:34

Hiiieenoa! <br> <br>Meillä on olluna siellä Duna käytössä, mutta mää voisin ottaa ton isohkon terran mukaan jos vaan saan kyydin. <br>Ja voishan tehdä saman kun noi toiset, eli allas mukaan ja joku sinne kyykkimään :D <br>Kyllä sinne jotain keksitään, mutta kantokoppakin käy kyllä, kun pöydän alla varmaan kuitenkin nukkuvat lukuunottamatta esittelyä.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Lizette » 06 Syys 2006, 19:15

Meillä on tuo allas ollut ostoslistalla jo pitkään muutakin käyttöä varten joten pitää katsella josko sellainen sattuisi silmiin kaupassa, voisi näin syksyllä lähteä halvalla vielä =P <br>Toisaalta meiltä löytyisi vauvan amme, ei kovin kaunis mutta kyllä Hebe siellä pysyy....Ja olisi enemmän tilaa kuin kopassa... <br>Mutta onneksi aikaa on ja paikanpäällähän sitä vasta näkee mikä Heben mielestä on turvallisin paikka, saatikka miten neiti hälinään ja ihmismäärään suhtautuu....
Lizette
Member

ViestiKirjoittaja suvijohanna » 06 Syys 2006, 23:22

Mä voisin tulla sunnuntai aamuksi Artturin kanssa, iltapäivällä on taas muuta ohjelmaa ja lauantaina töitä :/ <br> <br>Muuten Lizette: Minä yritin viikko sitten etsiä tuommosta allasta mutta olin jo liian myöhään liikkeellä. Kannattaa koluta kaupat nyt nopeasti jos jostain vielä löytyisi. Talvella altaan etsijöitä pidetään varmaan yhtä kahelina kuin kylmälaukun kyselijöitä joulukuussa...;) <br> <br>Kun en allasta saanut niin rakensin Artturille reissukodin nurmikon reunusmuovista (?) teippaamalla kaksi muovisuikaletta yhteen noin 35cm korkeaksi aidaksi. Etolan setä ehdotti sitä, kun kerroin mitä etsin. Tuin viritelmän pystyyn parin tuolin avulla ja lattiaksi muovia niin Artturi taitaa olla tervetullut kyläilemään uudestaankin.
suvijohanna
Member

ViestiKirjoittaja Danja » 08 Syys 2006, 10:59

Minäkin haluaisin tulla uutena siilistinä mukaan tutustumaan ihmisiin ja siileihin ja Tähkäpojankin voisin ottaa mukaan, tosin se on vielä aika pieni. Syntynyt 4.7. eli olisi messujen aikaan melkein 4 kuukautta, mitä sanotte kokeneemmat siilistit kannattaako noin pientä ottaa mukaan? Tähkä kuitenkin on tosi sosiaalinen ja rohkea..
Danja
Member

ViestiKirjoittaja CCMinna » 08 Syys 2006, 11:33

Minä olen miettinyt jos tulisin Aragornin kanssa sinne käymään jos: <br> <br>A) Kyyti löytyy <br>B) Yöpymis paikka järjestyy <br>C) Ei ole juuri sillä hetkellä hirveitä koulu kiireitä
CCMinna
Member

ViestiKirjoittaja Pau2 » 08 Syys 2006, 18:40

Saas nähdä, ollaan koirakaverin kanssa mietitty reissua toisena päivänä, mä voin ottaa Doriksen mukaan ja hiukan esitelläkin, mutta myös hippuloida muuten... Mutta tää taas riippuu aika monesta jutusta, ei voi varmaksi sanoa.
Pau2
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 08 Syys 2006, 18:44

CCMinna, tervetuloo meille ;) <br>Danja: voi pojun ottaa mukaan, mutta esillä ei kannata olla kauan. <br>Ja kaikki vaan mukaan! Nähtävästi melkovarmasti ollaan sitten la ja su.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja vesitulppa » 11 Syys 2006, 16:33

Mä voisin tulla <i>maybe</i> lauantaina- ei ainakaan näillä näkymin mitään erityistä näy.
vesitulppa
Member

ViestiKirjoittaja Siru » 11 Syys 2006, 18:24

Tulisin muuten, mutta on tuo Vantaa niin kaukana (521 km) :/
Siru
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu