Siiliesittely Lohjan Faunattareen 23.5.2009

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tapis » 15 Huhti 2009, 14:09

Ei voi mitään.
Aion sopia kuitenkin 10-12 ajaksi Lohjalle. Heillä on jo netissä tuo päivä mainostettuna, joten en halua sitä enää siirtää toistamiseen.
Tulen sitten sieltä Lahteen.
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 15 Huhti 2009, 20:41

Tapis, voisin vaikka lupautua avuksi jos kimppakyyti järjestyy? :)
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 20 Huhti 2009, 12:07

Hei!
<strong>Sophie2</strong> laitatko mulle uudestaan viestiä tuosta Lohjan esittelystä. Olen valitettavasti hukannut meilisi :( (kirsi.tapanainen(at)sok.fi)
Ajattelin sopia lauantaille esim. 10-12 esittelyn kuitenkin vaikka on tuffarit. Pääsetkö tulemaan ja olemaan esim. 12 eteenpäin, vai tuletko myös tuffareille?
<strong>Amanda</strong>, Lohja on kyllä niin eri suunnalla kuin missä asut, että ei varmaan kannata lähteä teiltä saakka Lohjalle tulemaan. Aika hurja matka, eikä ketään ole sieltä suunnalta tulossa (tietääkseni). Itseasiassa vain Sophie2 ja minä ollaan tuonne menossa. Ajattelin että sovin lyhyen esittelyn ja ehkä myöhemmin uusinnan pidemmällä ajalla jos haluavat. Mutta kiitos tarjouksesta :)
Onko Lahteen kyyti kuitenkin?
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 23 Huhti 2009, 08:23

Hei kaikki.
Olen sopinut nyt ajankin tuohon esittelyyn.
<strong>Eli Lohjan Faunattaren siiliesittely on 23.5. klo 10?13.</strong>
t. Kipa
Tapis
Member

ViestiKirjoittaja Sophie2 » 07 Touko 2009, 17:02

Valitettavasti emme pääse enää Sipsun kanssa esittelyyn... Sipsu pääsi matotaivaaseen tänään.

Viikonloppuna uudelleen alkaneet vatsavaivat osoittautuivat lääkärissä käydessämme maksasyöväksi. Sipsun mahaan kertyi parissa päivässä nestettä, eikä se enää pystynyt ulostamaan.

Jos pääset siileinesi Tuffaripäivänä 23.5. Lohjan Faunattareen, niin ole yhteydessä minuun tai Tapikseen...
Sophie2
Member

ViestiKirjoittaja Tapis » 08 Touko 2009, 10:11

Hei.

Otan osaa Sipsun poismenoon. Todella surullista.
Kiitos kuitenkin, kun ilmoitit näin nopeasti asiasta.

Soitin Lohjan Faunattareen ja sovin 2 tunnin esittelystä. En usko että kukaan on tulossa kun Tuffarit on päällekkäin. Kyllä sekin on ihan ok heille.
Mutta jos joku innokas löytyy - toki voi ottaa yhteyttä ja Faunatar saa vähän pidemmän esittelyn, mutta pärjään kyllä tuon pari tuntia yksinkin. No problem.

Jaksamista Sophie2lle.
Tapis
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu