Kummia unia..

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 31 Touko 2006, 14:47

Viime yönä näin unta että oltiin siilin kanssa kylässä ja siellä oli lemmikkiorava. Annettiin siilin tutustua oravaan ja sehän tarrasi heti kiinni oravan kankkuun kuin terrieri. Lähti iso pala nahkaa karvoineen ennenkuin saatiin siili irti. Oravaparka vaan katsoi ihmeissään. Yhhyh, onneksi heräsin siihen. <br> <br>Oliskohan uni saanut alkunsa siitä kun pari tuttavaa on löytänyt kuolleita oravapoikasia tässä viikon sisällä.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 31 Touko 2006, 19:33

Olin nähnyt jotain siili unta tässä vähän aikaa sitten, en itse muista, mutta mies kertoi minulle aamulla öisen tarina tuokioni. <br> <br>Olin sanonut hänelle kesellä yötä, että hänen pitää syöttää sängyssämme oleva jättis hänen siililleen. Hän oli kysellyt, että mitä? <br> <br>Olin kärsivällisesti selittänyt, että tämä jättis täällä sängyssä - syötä se sinun siilillesi. Hän kysyy, että mille siilille? No sille sinun siilille. En osannut kuitenkaan kertoa hänelle, että millainen siili hänellä oli, mutta sängyssä oleva jättis olisi pitänyt sille kuitenkin syöttää. <br> <br>Olisi kiva tietää millaista unta olin nähnyt, kun olin tosiaan kovasti jutellut unissani eikä itsellä ole mitään muistikuvaa asiasta.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 01 Kesä 2006, 20:22

Näin taas kerran ihan hullua unta: Olin käymässä entisessä työpaikassani ja siellä oli myös joku siilisti(tältä palstalta) en vaan muista kuka. <br>Hän esitteli ihanaa siiliemoaan ,jolla oli 2, 2kk ikäistä suloista poikasta vieressä. Samalla huomasin , että heillä oli myös kissa ja kysyin, että eihän se vaan tee mitään noille siileille? Kuulemma eivät tiedä ja samassa hujauksessa kissa otti molemmat poikaset suuhunsa ja rouskutti tohkeissaan! Ääni oli, kuin olisi syönyt sipsejä/hapankorppuja ja mua inhotti se enkä voinut enää tehdä mitään. Ajattelin vaan ,että on siinäkin kasvattajia, kun eivät edes poikasistaan huolehdi ! Samalla mietin että, eikö siilin piikit pistä sitä kissaa suuhun siinä rouskuttaessa poikasia...huh taas kerran.
Taina
Member

ViestiKirjoittaja simppa » 05 Kesä 2006, 21:37

Minullakin on ollut astetta kummallisempia siili unia. tossa noin kuukausi sitten, oli unessani Simo muuttunut tytöksi ja sai tietysti poikasia. Kaiken hässäkän keskellä olin löytänyt loukkaantuneen luonnon siilin, hän oli syönyt salaatinttimen kokonaisena ja sitä piti sitten suun kautta vetää ulos... Unen loppu puolella oli kaikki siilit muuttuneet sateenkaaren väriseksi, siinä sitten ihasteltiin, että miten kauniita sinisen sävyjä oli poikaset isältään perineet. Huhhuh!
simppa
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 16 Kesä 2006, 10:19

Viime yönä näin pitkästä aikaa siiliunen; Muska odotti pienokaisia, ja ihmeissäni mietin, kuka mahtaa olla isä.. :) <br>Sitten Muska rupesi synnyttämään keittiön nurkassa. Otin sen kiiruusti syliin ja lähdin viemään pesään. Matkalla yksi poikanen syntyi käsiini, ja kun sain ne pesään, syntyi vauhdilla neljä lisää! Niillä oli piikit jo valmiina, olivat täydellisiä miniatyyrisiilejä kaikki viisi. Kaiken huipuksi neljä oli tummempia, mutta yksi albiino :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 16 Kesä 2006, 17:37

Eräs 6v. poika kurssiltani askarteli ryhmämme kanssa siilejä paperimassasta ja pidin hänelle siilikoulua ja näytin omia siilejäni. <br>Aamulla hänen vanhempansa kertoivat heränneensä pojan nauruun ja poika sanoi , että onpas sillä iiihanan pehmeät piikit ja nauroi taas ääneen.
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 11 Joulu 2006, 15:18

Sarjassamme hölmöjä siiliunia: Näin viikonloppuna unta, että Muskalla oli ollut päivätolkulla kovaa ummetusta. Sitten yhtenä päivänä se pyöri rauhattomana hiekkalaatikossaan, joka oli hirmu korkeareunainen.
Muska nousi laatikon reunalle ja alkoi punkea kakkaa.. Sitä tuli ja tuli. Pötköt oli hillittömän kokoisia, ei ollenkaan siilin kaliiperia, lähinnä koiran jätösten kokoa. Lisäksi osa pökäleistä oli raidallisia... :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 14 Joulu 2006, 23:29

Päivän piristyksiä! nauran ääneen
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 05 Tammi 2007, 23:28

Näinpä unta...

...Että siililläni (Pippuri on kylläkin poika :D) oli poikasia. Ja niitä oli PALJON. Ainakin 8! Eivät kyllä näyttäneet poikasilta: Olivat kuin täyskasvuisia pienessä koossa :) Pienet olivat fleecen alla. Kun oti fleecen pois ja siirsin muualle, niin siilit kiiruhtivat perässä... Aamulla tuntui että voi hitsi, ei olis kannattanu herätä ollenkaan!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 06 Tammi 2007, 16:05

Vaikuttaisi ihan siltä, että olette kajahtaneita. ;) Etenkin Katinka. :D Näenköhän minä kummallisia unia siileistä kun saan Ratamon?
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 06 Tammi 2007, 18:53

Varmasti näet :D
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 07 Tammi 2007, 00:09

Miiy, odotahan vaan kun saat siilisi, se täyttää elämäsi niin voimakkaasti että se myös vääjäämättä tulee välillä uniisi mitä kummallisimmin tavoin ;)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 07 Tammi 2007, 08:06

Siilit aivopesevät orjansa...
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja katariina_ » 10 Tammi 2007, 18:03

Kerran näin että olimme jossakin hotellissa illalla ja siilini häkki oli eteisen keskellä. Samalla kun sisään murtauduttiin, veljeni ja iskäni katsoivat tanssia telkasta. Siinä sitten menin näyttämään kuka täällä määrää ja siilini tuli avuksi ;D Siinä sitten kamppailtiin ja lopulta nujersimme rosvot ja köytimme :D Minulla ei siis vielä ole siiliä, mutta tulee ne jo näköjään uniinki :)
katariina_
New member

ViestiKirjoittaja MariK » 10 Tammi 2007, 18:57

Sitä se on kun hurahtaa siileihin... :D Minäkin näin silloin outoja unia, kun odotin siilin saapumista kotiin, ja vähän aikaa vielä sen kotiutumisen jälkeen(siinä vaiheessa kun jo raaskisin nukkua, enkä vain tuijottaa sitä kaiken yötä :))
MariK
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu