Pitkästä aikaa tosi hirveä painajainen, heräsin yöllä hiestä märkänä. Tämä ei ole ihan heikkohermoisille:
Oli Tuffarit, ja ne oli järjestetty johonkin urheilukentän tyyppiselle isolle hiekkakentälle. Porukkaa oli satoja, kenttä oli täynnä siilien varusteita ja pesäkoppeja ja bokseja.
Meillä oli Muska ja Pate mukana. Juhla rupesi loppumaan, ja jengi alkoi virrata autoilleen siileineen. Minulla oli Pate kopassa ja yhtäkkiä huomasin että Muska puuttuu.
Lähdin etsimään ja kiersin tuloksetta koko kentän. Kyselin joka vastaantulijalta, onko mukaan tullut vahingossa ylimääräistä siiliä. Kukaan ei ollut nähnyt sitä, ja minä etsin enkä löytänyt. Siinä vaiheessa itkin jo vuolaasti ja sain apuvoimia etsintöihin.
Joku sanoi minulle, että tullaan seuraavana päivänä uudelleen etsimään. No, seuraavana päivänä etsimme ihmisten kanssa Muskaa kentältä. Sinne oli jostain syystä hylätty pesäkoppeja ja bokseja. Kenttää ympäröi oja, josta kauhukseni löysin useita kuolleita siilejä, ja joitain kuolemaa tekeviä...
Ihmiset kääntelivät kuolleita siilejä ympäri, eikä yksikään ollut Muska. Hylättyihin pesäkoppeihin oli myös jätetty todella sairaita siilejä. Osalla oli valkosia homeläikkiä siellä täällä, ja osalla oli silmät pullistuneet päästä sairauden takia.. Itkin vielä vuolaammin niiden siiliparkojen puolesta, mutta yksikään niistä ei ollut Muska.
Heräsin kauhuun ja aamulla piti mennä tarkistamaan että Muska on tallessa, makuuksista kuului kiukkuinen tuhahdus kun kokeilin sitä