Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tifa » 12 Loka 2005, 13:17

Päiviä! "Uusi" siilisti Kotkasta päin ja päätin nyt tännekin viimein rekisteröitä. Ensimmäisen siilini hankin reilut puolisen vuotta sitten (joka sai valitettavasti keuhkotulehduksen äskettäin ja poistui keskuudestamme) ja nyt olen uuden tyttelin tuore emäntä. <br>Ikää minulta löytyypi rapeat 19 vuotta ja toivon voivani tutustua muihinkin siilisteihin, sillä olen usein avun tarpeessa noiden söpöläisten keskellä. <br> <br>*kiitos ja kumarrus*
Tifa
New member

ViestiKirjoittaja Pau2 » 12 Loka 2005, 19:26

Taitaa olla jo toinen tällainen ketju kun muistan kirjotelleeni joskus tämmöiseen vaan eipä enää löydy :) <br> <br>No, asiaan. Täällä siis pian 23-vuotias tyttönen Turusta, perheeseen kuuluu kihlattu ja puolivuotias siilineiti Doris. Dorsu on ollut meillä parisen kuukautta ja voi hyvin. Utelias ja kiltti tyttönen hän on :) Mäkin olen vielä suhteellisen tuore siilisti, ja missiona on tehdä miehestäkin vielä kunnon siilisti! :D <br> <br>Tifa, (ja tietysti muutkin) tule ihmeessä tuonne ircin puolelle, ohjeet löytyy keskustelusta "koollekutsu ircciin" Kanava on #silium. Siellä voi tutustua muihin, kysellä ja läpistä muistakin jutuista kuin siileistä :)
Pau2
Member

ViestiKirjoittaja Mimmi » 19 Loka 2005, 21:38

Ehkä pitänee päivittää tietoni: <br> <br>Ikää on edelleen 19 vuotta ja asun edelleen Espoossa. :) <br> <br>Elikkä niin, nyt sitten ollaan kesällä poikaystävän kanssa päästy saman katon alle asumaan ja ensi kuussa meille saapuu siilipoika. :) <br>Tänään käytiin ikealta ostamassa tuleva koti eli nikkarointi alkakoon! <br>Olen tainnut aika hyvin tartuttaa siilikuumeen poikaystävääni kun hänkin niin innoissaan suunnittelee tulevaa siilinkotia :D
Mimmi
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 26 Loka 2005, 17:00

meidän wilma-siili täyttäää 5.marraskuuta 11kk,asumme pohjosessa ja se ettisi poikakaveria=D,neiti on kyllä melkoinen kaunotar:)
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 29 Loka 2005, 12:04

Mää oon Kukka. (luokkalainen sanoo et oon Kude :p )
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Mallu » 10 Marras 2005, 18:07

Olen 28- vuotias ja avomieheni 31 v. Asumme Helsingissä. Meille muutti kaksi viikkoa sitten puolitoistavuotias Igor siili asumaan. Kutsumme häntä lempinimellä Iiro. Herra on sopeutunut asuntoomme hyvin. Yöt Iiro saa temmeltää vapaana tilavassa kylpyhuoneessa, josta löytyy juoksupyörä, pahviputkiloita ja mukavia koloja. Meitä Iiro ei pelkää, mutta ei vielä kovasti meistä tykkääkään. Toisinaan vaan mököttää sylissä. Matoja ja sirkkoja ollaan syötetty kädestä, jospa näin tullaan tutummiksi. Ja ruoka ainakin maistuu, joka aamu on tuoreruokakulho tyhjä. Alku on sujunut mukavasti, ja toivomme että uusi perheenjäsenemme sopeutuu uusiin oloihin hyvin. Haluamme tarjota hyvän kodin pikkuisellemme.
Mallu
New member

ViestiKirjoittaja Amanda » 10 Marras 2005, 18:20

Tervetuloa palstailemaan! :) <br> <br>Taisin sinut nähä Vantaalla..
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Mallu » 10 Marras 2005, 18:24

Kiitos! Kyllä, kävin Vantaalla messuilla isäni kanssa silloin perjantaina. On muuten todella mahtavat kotisivut Suomen Siiliyhdistyksellä. Täältä olen löytänyt paljon hyödyllistä tietoa!
Mallu
New member

ViestiKirjoittaja Niko » 01 Joulu 2005, 23:55

Hei! Meillä Naomi on ollut vuoden- aivan ihan siili tyttö. Asutaan Tampereella ja ekat poikaset on maailmaalla. Me ollaan allergisia koko sakki ja hyvin on mennyt vuosi siilin elämässä! Kiitos Siili sivuista- iso apu on ollut!!
Niko
Member

ViestiKirjoittaja Linda » 29 Joulu 2005, 17:46

Kaipa sitä nyt jo uskaltaa esittäytyä, kun siilikin on saatu onnellisesti kotiin asti ja se on selvinnyt meidän huushollissa hengissäkin jo muutaman viikon. :D <br> <br>Päälle parikymppinen naisenalku asustelee Stadissa miehensä, koiriensa, kissojensa ja hamstereidensa kanssa ja joulukuun alussa meille muutti "pikkuinen" siilityttö Tookie Talvimetsästä. Ennen Tookieta minulla oli siili nimeltä Ka, joka kuitenkin menehtyi päälle vuoden ikäisenä.
Linda
New member

ViestiKirjoittaja Kude » 29 Joulu 2005, 21:05

Harmi että Ka kuoli niin nuorena ja ylipäätäänkin menehtyi :( Miten kutsuitte Kata vai oliko se vain Ka vai kenties Kalle tai Kaa?!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Joulu 2005, 22:15

Kuten tuo Laurajaveeti-jäsen sanoi Veetin olevan suklaa-huurre.aiemmin en ole katsonut näitä kuvia oikein mutta Wilmakin on suklaa-huurre:),ehkäpä aivan vähän tummempi kuin Iiris-mamma:)
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja Linda » 30 Joulu 2005, 09:05

Kude, oli se kyllä harmi joo, jostain syystä sillä Kalla petti sisäelimet ja siihen sitten kuoli.. Ka nimettiin auto Ford Ka:n mukaan, me lausuttiin sen nimi muodossa Kaa. Tai sitten lempinimenä Kusiili, kun se meni kerran erään siileihin tutustumaan tulleen ihmisen päälle pissaamaan. :)
Linda
New member

ViestiKirjoittaja Kikke » 30 Joulu 2005, 12:27

Hiphei Lindakin on täällä! Ei muuta kun jutustelemaan immeisten kanssa ;) Tookie on siis meiltä lähtenyt kaunis Töyhtö :)
Kikke
Member

ViestiKirjoittaja Indi » 30 Joulu 2005, 14:19

Miun siilin nimi on Indi. :) <br>Ja asun järvenpäässä, rivitalossa. <br>Indi on toodella ihana siili. <br>Me ollaan liitytty viime talvena siiliyhdistykseen. <br><b>Oletteko muuten huomannut että, tämän vuoden siilikalenterista puuttuu joulukuun viimeinen päivä, eli huominen? xD</b>
Indi
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu