Juu no meillä on tasan olkkarissa yksi ainoa nurkka johon voi harkita että sinne siilikaappi mahtuu. mitat siitä otettiin ja suunniteltiin kun haluttiin ehdottomasti rakentaa oma siilikaappi juuri tuon pinta-alan vuoksi. noh sitten kun se sinne laitettiin niin eihän siitä mitään tullut. ei se sovi siihen paikkaan yhtään. kaappi on kyllä todella upea mutta niin iso ja massiivinen että vaatii aika paljon huoneeltä tällä hetkellä meidän sohva on jossain seinän perimmässä nurkassa joten täytyy siis muuttaa koko olohuone. ongelma on vaan se että kalusteita ei voi noin vaan siirtää kun olohuone on periatteessa niin kalustettu ettei sinne mahdu muita eikä ko. kalusteita voi mitään siirtää mihinkään muualle. Nyt siis joudumme luopumaan kokonaan kirjahyllystämme ja purkamaan sen ja laittamaan siilikaapin tilalle..
jäätelön viereen sirkkoja..hauskaa.. niin se meilläkin menee.
minulle nuo purkkiöttiäiset ei tunnu missään enään sen jälkeen kun eläviä matoja vilistää purkeissa matofarmissa ja kun niitä on pakon edessä oppinut siivoamaan ja käsittelemään. (ei käsin vaan lusikalla)
Juu messuille tullaan eli olen ma-to Helsingissä. Laitteletko mulle vaikka sähköpostia (pitäisi nähdä tuolta jäsentiedoista) niin koetetaan sopia jotakin ja voin sitten tarkemmin kertoilla hieman aikataulusuunnitelmista. Jos tähän ne kirjoitan niin tulee 3 sivun pituinen viesti.. Jään odottelemaan postiasi..