Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kude » 30 Joulu 2005, 18:28

Hahhaaaaa!!! Eipä tainnut enää siilit kiinnosta vierailiaa sen jälkeen :D
Kude
Member

ViestiKirjoittaja susienkeli » 05 Tammi 2006, 22:15

24 vuotias nainen Vantaalta "sairastui" siili -kuumeeseen vähän aikaa sit ja ny haaveilen omasta siilestä <3
susienkeli
New member

ViestiKirjoittaja Kude » 05 Tammi 2006, 22:19

Taas yks lisää!!! Tervetuloa susienkeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Fanny » 16 Tammi 2006, 12:13

Olen Turkulainen kohta 13-vuotias Laura. Minulla on yksi 3-vuotias VV poikasiili Onni. Onni hankittiin Turun Puutorin akvaariosta vuonna 2003.
Fanny
Member

ViestiKirjoittaja Susu » 21 Tammi 2006, 16:55

27-vuotias siilifani Helsingistä. Olen taustaillut palstallanne viime kesäkuusta asti. Sitä en enää oikein muista miten taustailuni alkoi, koska en ole ikinä nähnyt lemmikkisiiliä livenä. Jotenkin tänne vaan päädyin ja sairauteni on nyt edennyt niin pitkälle, että käyn täällä päivittäin. Sen lisäksi olen etsinyt netistä kaikki mahdolliset vitriinikaapit yms. asumisratkaisut ja heilunut kotona mittanauhan kanssa..=) Myös Itiksen eläinkauppojen valikoimat on syynätty läpi. <br> <br>Koska sairauteni on jo näin pitkällä, olen ajatellut, että olisi aika testata siilifaniutta käytännössä. Siksi olisinkin erittäin kiitollinen jos saisin tulla johonkin pääkaupunkiseudun siilikotiin vierailulle. Olen entuudestaan allerginen kissoille (niitä oli kotikotona 11 vuotta), joten olisi hyvä jos vierailukohteessa ei olisi varmuuden vuoksi muita lemmikkejä. Tällä tavalla pystyisin luotettavasti toteamaan jos saan oireita, että ne johtuvat siilistä. Ja tuon allergiakysymyksen lisäksi olisi kiinnostavaa nähdä millaista siiliperheen elämä on käytännössä, vaikka yliromanttisuus onkin jo karsiutunut tätä palstaa lukiessa=)
Susu
Member

ViestiKirjoittaja suvijohanna » 21 Tammi 2006, 22:21

Susun kertomus "sairauden" oireista kuulostaa hyvin tutulta :) <br>Meille Leppävaaraan saa tulla tutustumiskäynnille. Meillä on yksi nuori ep siili eikä ole muita lemmikkejä (jos matofarmia ei lasketa)
suvijohanna
Member

ViestiKirjoittaja Iikki » 24 Tammi 2006, 01:56

Hello! <br> <br>Olen näitä keskusteluja selaillut kohta jo vuoden päivät, ensin siilistä haaveillen ja sitten ihan neuvojakin etsien, kun siilityttö Helmi muutti viime elokuussa luoksemme. Harvemmin on mitään tullut tänne kirjoitettua kun kunnon kansalaisena noudatan netikettiä ja aina käytän hakua ennenkuin kysyn jotain tyhmää. :) <br> <br>Olen 24-vuotias nainen Espoosta, ja toi Iikki on ihan oikea nimeni. Asun yhdessä avomieheni ja siilimme kanssa Tapiolassa. Netissä kerran surffatessani eksyin siiliyhdistyksen sivuille ja sekosin ihan täysin. Tuolla kuvagalleriassa oli varsinkin kuva Ilona-nimisestä siilistä "niska jäykkänä" ja se on parhaimpia mitä olen ikinä nähnyt. :) Tsekatkaa, jos ette tiedä mistä puhun. <br> <br>Minulla on aina ollut lemmikkejä ja jotain kieltämättä puuttui kun muutin yhteen mieheni kanssa joka on allerginen lähes kaikelle mikä pölisee. Jotkut sitten väittivät että siileistä on myös allergisilla hyviä kokemuksia joten eikus tutustumaan siiliin livenä ja mies silittämään ja sitten hieromaan silmiä ja niin poispäin. :) Kaikki meni siis hyvin ja nyt meillä on tuo ihkaoma piikkipallo. Mieheni on jos mahdollista minuakin hullaantuneempi. :)
Iikki
Member

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 24 Tammi 2006, 02:29

Tervetuloa omasta ja Yökankaan siilien puolesta ja onnittelut omasta siilistä ;-)
Pirjo Y
Member

ViestiKirjoittaja vinkka » 24 Tammi 2006, 10:37

Hoplaa! <br> <br>Siilipoika Vinkan kanssa ollaan jo asusteltu yli kaksi vuotta saman katon alla, mutta vasta nyt reippaalla viiveellä sain rekisteröidyttyä tänne, vaikka sivuja olenkin käynyt selailemassa ;) <br> <br>Vinkka on tosiaan jo kaksi ja puolivuotias, joten keski-ikä taitaa lähestyä uhkaavasti ;) Vihainen ja ärtyisä, joskin erittäin terhakas ja pirteäsiilipoika, joka ei ikävä kyllä ole koskaan tottunut tai oppinut ihmisiin, huolimatta runsaasta käsittelystä ja totuttamisesta. Kylpyjä ja kynnenleikkuuta Vinkka inhoaa eniten ;) Piikikäs ihmisvihaaja - lemmikkinsä kuin emäntänsä, eikös jotenkin niin sanota ;) <br> <br>Huolimatta Vinkan kärttyisyydestä olen jo pitkään miettinyt sille vaimon hankkimista - jos se vähän auttaisi kärttyisyyteen ;)
vinkka
Member

ViestiKirjoittaja Tapsu » 07 Helmi 2006, 20:21

En ole unohtanut ihanien lemmikkiemme ystäviä ja faneja, koneemme vain on ollut korjattavana. <br>Halusin vaihtaa vanhan, nopeasti kyhätyn nimeni "Pinnin" " Tapsuksi", <br>se sopinee Taavin omistajalle. ;)
Tapsu
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 08 Helmi 2006, 08:43

Tervetuloa takaisin "uudistuneena" :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Helmi 2006, 19:43

Tapsu ;) Heh :) Tervetuloa vaan taas!
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja Tapsu » 08 Helmi 2006, 20:18

Uudistumista tarvitaan aina välillä ;).
Tapsu
Member

ViestiKirjoittaja michi » 16 Helmi 2006, 18:55

Kannanpa minäkin korteni kekoon. <br> <br>Tampereella asustelemme minä ja poikaystäväni, molemmat parikymppisiä. Astman takia piti meidän kisut antaa pois vuodenvaihteessa ja koti on tuntunut kovin tyhjältä, vaikka kääpiöhamsteri Tiuhti onkin edelleen luonamme. Kaverini on jo vuoden verran kysellyt josko olisin kiinnostunut ottamaan hänen siilinsä ja nyt, kun asiasta on myös allergialääkärin kanssa keskusteltu, on asia päätetty. Meille siis muuttaa mahdollisimman pian kaksivuotias Sulo-herra. <br> <br>Sulon väristä en osaa oikein mitään sanoa, sen maski on tosi vaalea ja väri on "ruskea-vaaleanharmaa". Ehkä joku tietää tarkemmin. Aivan uskomattoman suloinen herra se on joka tapauksessa. Luonne on hiukkasen kärttyisä eikä se ole kovin ihmisystävällinen. Toivottavasti Sulo tykkää meille muutosta, ainakin lattiatilaa löytyy ja saa vapaasti tutkia paikkoja :)
michi
Member

ViestiKirjoittaja Maribell » 16 Helmi 2006, 20:35

Jo 2.v? <br>Suosittelen että ostatte vauva-siilin. <br>En halua olla töykeä mutta.... ette ehkä saa viettää niin kauan aikaa sen kanssa......?? Suosittelen kovasti että hankitte vauvan mielummin(siilin :)),
Maribell
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu