Jaetaan siilien kanssa koettuja hauskoja hetkiä!

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Kesä 2006, 20:01

Hehheh! (:
Kitty
Member

ViestiKirjoittaja Tapsu » 29 Kesä 2006, 22:15

Tällä palstalla moni siili on saanut lisänimen - kesysiili. Kaipa luonnehdinta sopii meidän Taaviinkin nykyään. Tänään oli sylissäni ja <br>kiipesi olkapäälle ja tökki nenällään kasvojani ja kaulaani. Harmi, ettei ole vieläkään digikameraa. On Taavi vaan niin ihana.
Tapsu
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 04 Elo 2006, 14:47

Ei niinkään siilin kuin siilinruuan kanssa nauratti toissapäivänä. Olin laittamassa ruokaa paistinpannulle, joka oli ollut yön yli hellalla. Siinäpä istua kökötti jauhiksen koppis ihan muina miehinä. No, nostin koppiksen jauhislaatikkoon, huuhdoin paistinpannun ja lämmitin vieraalle ruuan. En uskaltanut vieraalle kertoa mitä olin nähnyt keittiössä, olisi vielä vieras karannut huudon kera :) <br> <br>Tämä oli kolmas kerta kun löydän koppiksen vikapaikasta, eka oli tyynyllä makkarissa :( , toka keittiön yläkaapissa kakkukuvussa ja tämä kolmas hellalla. <br> <br>En voi ymmärtää näitä löytöjä muuten kuin että madonmunia siivotessa (koppiksia nostaessa toiseen lootaan) pölyä lentää ympäristöön ja ajanmittaan niistä tulee matoja ja koppiksia.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 07 Elo 2006, 12:59

Olisit keittänyt koppiksen mukaan etkä alkanut nuukaileen sen kanssa ;)
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja seep » 07 Elo 2006, 13:03

Meidän Herttasiili (kuollut 8.12.2005) on tehnyt paljonkin hauskoja juttuja. Mutta yks iki muistoinen. Hain päivällä jonkun vauvan istuimen huoneeseeni :o Ja sitten illemmalla otin sen sängylleni, kun sänkyni oli TV:tä vastapäätä, niin nakkasin Hertan syliini. Käytiin siihen tuoliin ja aloin katsoa TV:tä, ja Hertta nukahti. Äiti tuli sitten aamuyöstä sammuttamaan telkkaria, ja huomasi että molemmat uinuivat siinä sikeänä.. Äiti sitten herätti minut ja olin ihmeissään, että Hertta nukkui vieressäni. Vähän jälkeen sen, Hertta saattoi nukkua öitä minun vieressäni <33
seep
Member

ViestiKirjoittaja Siru » 07 Elo 2006, 13:09

Menimme eilen hakemaan pikku KissMetin meille Mikkelistä. Pikkuinen olikin ulkona irti entisten orjiensa kanssa. <br>Sitten sisällä käymisen jälkeen menin Kisun viereen istumaan ulos. KissMet sitten päätti tulla hameeni alle ja siellä se köpötteli ja kyllä siinä kaikkia alkoi vähän naurattamaan :) Poika saattoi tehdä jopa vaahtista siellä hameen alla, kun näykkäisi minua jalasta pari kertaa :D
Siru
Member

ViestiKirjoittaja MariK » 09 Elo 2006, 07:40

Mä oon niin tuore siilisti ettei noita kokemuksia ole ehtinyt kertymään... Mutta kyllä sitä jo ollaan naurettu ihan vääränä! Mutta voin sano että vaikka olen kuinka miettinyt ja hakenut, en ole löytänyt siilille vertaistaan eläintä!!(onko kukaan teistä?!) Kyllä on niin mainioita tarinoita että jos masennus iskee, kannattaa tulla tänne lukemaan niin varmasti saa makeat naurut! :)
MariK
Member

ViestiKirjoittaja ritvis » 09 Elo 2006, 16:41

Tuo Katinkan kuvaamaa hyrinä(Posted: 3 Mar 2006 11:45:35 olen hämeestä ja reagoin hitaasti...) on ilmeisesti jotain herkun saalistusilon ilmaisua. Afris piti ilmeisesti samanlaista ääntä kun tarjoilin punkkipinseteistä hiljaista sirkkaa joka sitten loppujen lopuksi sinkoili karattuaan pinseteistä pitkin siilien loma-asuntoa. Onneksi Afris ja herra Pörri ilmeisesti saivat kaikki kiinni ettei anoppi kurista minua ja kiellä tulemasta mökillensä... Hyrisevätkö urokset vai onko tämä joku naaraiden juttu?
ritvis
Member

ViestiKirjoittaja Pau2 » 09 Elo 2006, 17:46

Meillä Jade hyrisee myös saalistaessaan, Doris ei. Tosin Dorsu ei ole kova saalistamaankaan. Vaikuttaa semmoiselta innostuneen jännittyneeltä ääneltä :)
Pau2
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 10 Elo 2006, 09:32

Äijä on alkanut nukkumaan Lunda-lipaston alimmassa laatikossa, valkoisten lakanoiden keskellä. Ihmettelen vaan, miten se sinne pääsi ekalla kerralla, koska laatikko oli visusti kiinni. Oli taas paniikki päällä, kun siiliä ei löytynyt mistään.
Soili
Member

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 10 Elo 2006, 09:36

Katsopas, Soili, kun Äijä oppi meillä että nukutaan lakanoiden välissä. Muistathan että laitoin aina siileille "valkoiset lakanat" siitä valkoisesta alustapaperista. Ja välillä otin Äijän sänkyyn viereen. <br>Kyllä se joku kerta könyää sänkyysi lämmittelemään :=) <br> <br>Niin, ja siilillehän vaihdetaan lakanat päivittäin eikä 2 viikon välein.
Anitta2
Member

ViestiKirjoittaja Soili » 10 Elo 2006, 20:39

Aaa, tämä selittääkin kaiken :-D. <br> <br>(Paitsi niitä Houdinin-taitoja, eli miten pääsee suljettuun laatikkoon...)
Soili
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 11 Elo 2006, 00:01

Olisiko siellä laatikon takana sellainen kolo että siili pääsee sieltä änkeytymään? Meillä ainakin katoaa kyseisenlaiseen koloon usein (tärkeitä) papereita täyteenahdetuista kirjoituspöydänlaatikoista ja niitä sitten etsitään kaikkialta täydessä paniikissa, kunnes joku taas muistaa kurkata sinne :P
Nea
Member

ViestiKirjoittaja nande » 13 Elo 2006, 10:40

Palasin poikien kanssa Kreetalta perjantaina ja illalla simahdin väsyneenä silmälasit päässä toisen poikani viereen. Yöllä kömmin sitten omaan sänkyyni. Aamulla herättyäni aloin etsiskellä silmälasejani joita ei löytynytkään mistään. Lopulta koko perhe etsi niitä ja ei missään! Siinä vaiheessa sanoinkin jo leikkimielessä, että olisikohan Sulo piilottanut ne. Niinpä meninkin konttamaan poikien huoneeseen ja kuinka ollakaan! Sieltähän silmälasit löytyivät Sulon omasta jemmasta nurkasta lipaston alta! Arvoitukseksi jäi, olivatko lasit tippuneet päästäni vai miten Sulo oli ne saanut...Nyt sankojen muoviosossa on pieniä hampaan jälkiä. Mitenkähän vakuutusyhtiö suhtautuisi vahinkohakemukseen: siili turmellut silmälsit :)
nande
Member

ViestiKirjoittaja Tapsu » 13 Elo 2006, 11:46

Hah, hah, tämä on paras. Ainakin pitäisi kiikuttaa Sulo mukaan vakuutusyhtiöön vahinkokorvausta haettaessa.
Tapsu
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu