Pirkka-lehdessä afrikkalaiset kääpiösiilit!

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kaisa » 30 Syys 2004, 09:36

Kampaajalle ei enää ehdi ja ei taida kosmetologillekaan enää saada aikaa, siis paperipussi mukaan ja pää sinne ;) <br> <br>Täytyykin siis vähän enemmän miettiä mitä sitä päälleen pistää ja yrittää saada sen vihreän vaahtiksen jämät viimeinkin pois Isadoran päästä. <br> <br>Upeaa kuitenkin, että Yle on kiinnostunut jutusta! Hyvä siilit!
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 30 Syys 2004, 09:42

Hii, no kyllä YLE:stä ainakin 1 henkilö tulee ,mutta ei työ asioissa ,vaan siiliensä Tahvon ja gudun kanssa pitämään hauskaa:)
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Knightrider » 30 Syys 2004, 13:17

No nytpä tuli Pirkka-lehti ja kyllä oli somia piikkipalleroita. Tosi hyvin osattiin kertoa kaikki faktat ja mulle myöskin heräs epäily että omistaja(t) kuuluu yhdistykseen tai ainakin käy näillä sivuilla, oli sen verran termit sun muut hallussa. Mutta oliko juttu tehty nimettömäksi tahallaan? En edes huomannut katsoa jutun kirjoittajan tai siilien omistajien nimeä, vai oliko niitä siinä edes. Salaperäistä..
Knightrider
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 30 Syys 2004, 13:49

Mun mielestä ihan selvästi juttu on kirjotettu minä-muodossa, eli meidän siilit... kirjoittaja on siis siilien omistaja.. ylälaidassa lukeepi ; <br>teksti ja kuvat: Jonna Karhunen... Ja jutun nimi on vielä Minun Lemmikkini. <br> <br>Mistään lehdestä ei ole varmistettu tuloa tuffareihin :(, että ottakaa vaan rauhallisesti ;) Mutta eipä sitä vielä tiedä... Ja jos Ylen kuvaajat kuvaa lapsia ja siilejä, niin aina vaan parempi! ;D
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Knightrider » 30 Syys 2004, 14:14

Jaa enpäs sitä huomannutkaan. Hyvä tietää.
Knightrider
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 30 Syys 2004, 14:15

Ha haa <br>Ei kai kukaan siilisti luule pysyvänsä anonyyminä....Tulkoon tänne ja tunnustakoon siilihulluutensa niinkuin me muutkin. <br>Ylpeänä hinkkaan kakkaa p***lingosta ja pystypäin katson kohti kun taas joku pyörittelee päätään ja huokailee kun selitän näitä elikko juttujani. <br>Hulluna on hyvä olla!
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja maija » 30 Syys 2004, 14:40

oioi..pitäneekin sitten laittaa vähän(???) ehostusta. <br>onko hervannan sanomiin jo ilmoitettu?tietääkseni hervannassa asuu siilejä useampi.
maija
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 30 Syys 2004, 15:26

Voin lähettää juttuvinkin myös Hervannan sanomiin... Se olisikin hauskaa, jos paikalla olisi Yle, tv-tampere, tamperelainen, aamulehti ja hervannan sanomat :D
Marianne
Member

ViestiKirjoittaja Vaahteranlehti » 30 Syys 2004, 23:42

Hei vaan! <br> <br>Täällä Valtterin ja Tiitin emo vilkuttelee ;) Vaahteranlehden valtakunnan asukit elelevät Kanadassa ja Valtterin ja Tiitin suloiset poikaset ovat aina löytäneet hyvät kodit kotimaastaan, "Vaahteranlehtien maasta". En ole näillä sivuilla vieraillut kovin usein (seuraan enempi noita kanadalaisia + jenkkisivustoja) ja tosiaan olisi ollut kiva lisä mainita Suomen siiliyhdistyksen sivut jutussa, höh! <br> <br>Itsekään en ole nähnyt kys. juttua vielä julkaistuna, mutta toivottavasti ovat pitäneet lähettämäni kaltaisena, eikä tekstiä olisi kovin paljon muuteltu. On noista siileistä vaan niin mukava kirjoitella, että työntekokin tuntuu ajoittain ihan unelmalta. Kivaa, että olitte pitäneet jutustani. Jospa jutulla löydettäis taas mukaan uusia siilien ystäviä :)
Vaahteranlehti
New member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 30 Syys 2004, 23:47

Kiitos vaahteranlehti, vapautit meidät piinasta. On kiva kuulla terveisiä sieltä kaukaa. Siilisi ovat ihania! <br>Juttu oli oikein onnistunut kuten saatat täältä lukea. siilismi on kansainvälinen hulluus.
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 01 Loka 2004, 08:20

Hienoa, että juttu selvisi meille kaikille uteliaille! ;)
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja sisu » 01 Loka 2004, 08:27

YLEstä tulee oikeastaan 2 ihmistä ja minä. Se menee johonkin ohjelmaan, ja minä joudun haastattelemaan teitä ihmisiä. Mitäs siihen sanotte??? Tuntuu vähän oudolle kun itse tietää suunnilleen kaiken. No ihan sama. Vapiskaa Tuffareihin tulijat>=)
sisu
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 01 Loka 2004, 08:33

Heh heh, olivatkin Valtteri ja Tiiti vähän kauempana kuin kukaan meistä kuvitteli :) Hienoa, että löysitte meidän Suomessa asuvien siilistien pariin. Ei muuta kuin tervetuloa joukkoon, kertokaa aina välillä kuulumisia sieltä meren takaa. <br> <br>Iloista ja aurinkoista syksyä Vaahteranlehdille. <br> <br>P.S. Se juttu Pirkka-lehdessä oli oikein hyvä.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Kikke » 01 Loka 2004, 08:41

No jos nyt hieman kauempana.. ;) <br>Tervetuloa vain joukkoon minunkin puolestani ja kirjoitelkaa ihmeessä kuulumisia :) <br>Minä en ole vielä saanut koko lehteä, mutta uskolliset ystävät ovat jo kukin tahollaan leikanneet minulle kyseisen artikkelin, joten eiköhän noita kohta tule luettavaksi useampiakin :D
Kikke
Member

ViestiKirjoittaja iina » 01 Loka 2004, 14:07

Hyvä Sisu! Onnea tv-tähdelle jo etukäteen. Muista tehdä sitten kinkkisiä kysymyksiä :)
iina
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu