Onkos täällä ketään muita tällä hetkellä, jotka odottavat siiltä kotiinsa lähiaikoina ? (:
Minä oon hakemassa omaani ystävänpäiväviikonloppuna ja kovat on valmistelut
Siilitalo on koottu, mutta vielä täytyisi pari juttua asentaa ja viimeistellä ulko-osat toisella maalikerroksella. Uudet ötökkäfarmit on laitettu alulle ja kaksi kuukautta sitten laitettu jauhomatofarmi tuottaa jo tulosta! Jihuu! En malta odottaa... Helmikuuhun on vielä niiiiiiiiiiiiiin pitkä aika!
Ainoo mikä stressaa kauheesti on asuntoni lämpötila! Tällä hetkellä mun kämpässä on vain 18'C lämmintä ja olen soittanut jo kaksi kertaa isännöitsijälle korjaamaan tilannetta, mutta ei ole näkynyt...
!!!! Enhän minäkään meinaa siellä pärjätä, niin mites sitten siili muka!!?? Nukun nytkin yöt tuplapeittojen kanssa, kokokerrasto yökkärin alla, villasukat jalassa ja peitto korvissa.. Täytyis ostaa lämpölamppu varmaan itsellenikin..?
Patterit ovat täysillä, mutta eivät todellakaan kuumat! Käsi ei pala, vaan se on hieman kädenlämpöä korkeampaa ja patterien alapohja on kylmä. Tuskaista, kun tuo asia ei ole mun korjattavana... Siilitaloon on kyllä tulossa vielä lämpömaton asennusta, mutta mahtaako olla riittävän tehokas koko asumukseen...? Mitäs luulette?