Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Indi » 05 Joulu 2006, 12:39

No, minulla oli kyllä tuolla aikaisemminkin yksi esittely, mutta se oli hieman.. oudohko. Teen toisen, toivottavasti ei haittaa..

Asun siis täällä Järvenpäässä, Indi on siilimme nimi ja oikea nimeni on Karoliina.. Indi on nyt vähän yli kaksivuotias, todella reipas ja rohkea siiliherra.
Indi
Member

ViestiKirjoittaja Anna Okkonen » 22 Joulu 2006, 10:25

Heips vaan kaikille!

Mä oon Okkosen Anna, ikää mulle on kertynyt 17 vee. Oon ihan uus siiliharrastaja ja mulla on puol vuotias siilukka nimeltään Hanna. Tosi mahtavaa, että tälläinen foorumi on olemassa!! Ihanaa kun voi jakaa kaikkea tietoa ja juttuja meidän pikku tuhisijoista!

Mutta Hyvää Joulua kaikille, etenkin niille söpöille piikkipalleroisille <3

Jouluterkuin,

Anna ja Hanna (tuh)
Anna Okkonen
New member

ViestiKirjoittaja Hapatus » 01 Tammi 2007, 17:23

Heipsan!

Täällä kirjoittelee läheltä kolmeakymppiä vetelevä naikkonen kierosta Savosta. Perheeseen kuuluu mies ja tyttö, sekä läjäpäin kissoja, koiria ja herppejä. Lemmikkisiiliä ei ole, mutta kaksi tanrekkia löytyy.

Juttujanne lukiessa on takaraivoon syntynyt ajatus, että siilikin pitäisi vielä tähän sirkukseen ottaa.

On ne valloittavia...Siilit siis
Hapatus
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 01 Tammi 2007, 20:15

Hei, olen helsinkiläinen 18-vuotias ja nimeni on Miranda. Asun isossa asunnossa ensimmäisessä kerroksessa vanhempieni ja isoveljeni kanssa. Unelmoin siilistä, koska se ei välttämättä aiheuta allergiaa ja karvainen lemmikki on ehdottomasti paljon mukavampi kuin kiven kolosta mulkoileva lisko.

Saan eräältä siilistiltä viikon kuluttua harmaan siilinpoikasen nimeltä Pena ja olen innoissani. :) Suunnittelen ja teen sille isäni kanssa tällä viikolla kerrostaloasunnon. :)
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Kude » 01 Tammi 2007, 21:37

"Kiven kolosta mulkoileva lisko" xD!

Onneksi olkoon!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja Miiy » 02 Tammi 2007, 00:07

Kiitos, kiitos. Nyt tulee uusi siilin orja mukaan messiin. :D Valitettavasti Penalla on toinen silmä pipinä, se on siis yksisilmäinen. Mutta ihastuin siihen heti ensi silmäyksellä. Ekalla tapaamisella se ei paljoa tuhissut, chillaili rauhassa ja nukahti mun syliin. :)
Miiy
Member

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02 Tammi 2007, 20:45

Onnittelut sinulle Miiy, ihanasta siilipojasta! Pena on aivan hurmaava pikku poju=)!
Toivoo: Pate-isi ja Henna-orja
Tirlittan
Member

ViestiKirjoittaja katariina_ » 02 Tammi 2007, 21:03

Olen etunimeltäni Tiina ja toinen nimeni on Katariina. Lemmikkisiiliä minulla ei vielä ole, toivottavasti tämän vuoden puolella sais jo, mutta kuka tietää :) Olen koululainen vielä ja minulla on entuudestaan jo yksi kissa.
katariina_
New member

ViestiKirjoittaja Niuku » 06 Tammi 2007, 21:09

Tervehdys!
Nimeni on Saara Koljonen ja asun tällä hetkellä Kuopiossa. Sivuille olen pyörinyt lueskelemassa muiden juttuja jo jonniin aikaa, ja nyt vihdoin kotiin pieni poika tulossa!
Jännittää kovasti tämä ensimmäinen pallero, ja tuntuu että tietoa ei saa tarpeeksi ahmittua vaikka yötä päivää roikkuu täällä, mutta kyllä tämä tästä. Innolla odotan uutta vauvaa kotiin!
Niuku
New member

ViestiKirjoittaja elsa » 08 Tammi 2007, 23:27

Heipä hei!
Olen Elisa ja kotipaikka Kotka. Paljon tuli tältä sivustolta haettua tietoa ennen oman siiilin hankintaa, ja täällä sitä vieläkin ollaan.
Meillä on reilu puolitoista vuotias Afrikkalainen, joka tidostaa nimen Emma, silloin kun neitiä sattuu huvittamaan, ja hän muutti meille viime toukokuussa Helsingistä perheeltä, joka joutui luopumaan allergian takia.
Muutenkin taitaa neiti yrittää olla vähän erilainen kun hiekalle vaan tuhahdetaan, vesi on hirveä inhokki eikä sirkatkaan maistu.
kyllä välistä melkein pelottaa tämä hulabaloo, mutta Emmasta on tullut rakas perheenjäsen.
elsa
New member

ViestiKirjoittaja Danae » 10 Tammi 2007, 12:13

Hei!
Olen Mia Tampereelta. Kotiani on reilun kuukauden sulostuttanut siilityttö Fanny. Ikää hänellä on kolme kuukautta. Fanny on luonteeltaan rohkea, vaikkakaan täysin sylivauva hän ei ole. Ainakaan vielä :) Lempiruokaa ovat jauhomadot ja hyvänä kakkosena tulee kissan märkäruoka. Fannyn kasvattaja on Julia Johansson Helsingistä.
Danae
Member

ViestiKirjoittaja Aurora » 05 Maalis 2007, 20:17

Hello! olen Mila topra taipalsaarelta ja saan kohta siilin. Olen 10W ja täytän syksyllä 11W meillä on jo lemmikkeinä 2 koiraa, 5 akaattikotiloa
ja kissa.
Aurora
Member

ViestiKirjoittaja Jennimaria » 06 Maalis 2007, 17:58

Moikka.
Olen Jenni, opiskelija Raumalta. Täytän syksyllä 20 vuotta.
Minun ja poikaystäväni Ramon "päivänpaisteena" täällä vipeltää SY Salorannan Mahti, lempinimeltään Tuhnu. Tuhnu on kohta 3kk vanha, erittäin valloittava ja luottavainen siilityttönen.
Tuhnukan isäksi minulla on 2 kaniinia, Nea ja Nala.
Jennimaria
Member

ViestiKirjoittaja KiKiTa » 01 Huhti 2007, 16:54

Helouh..
Mie oon 18w tyvär Rovaniemeltä, ja en vielä omista omaa piikikästä :) mutta pian sekin päivä koittanee.. kuhan ensin tiedän asiasta tarpeeksi (etten möhli asioita pahemman kerran) ja kun olen päässyt muuttamaan omaan asuntoon (etteivät pikkuveljeni mukiloisi sitä hengiltä.. ) :DD
KiKiTa
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Huhti 2007, 23:13

Päivitelläämpä tietoja kun viimeksi olen tänne kirjoitellut joskus vuonna 1 ja 2..
Elikkäs..ensimmäinen siilini, Tuksu siirtyi viikko sitten matotaivaaseen monen kaverinsa luo. Asustelen nyt kotkan keskustassa kolmen tyttösiilin kanssa. EP Nessu riemastuttaa iltojani tempuillaan, lällypallo ja kaikkien kaveri Iitu kuopsuttelee hiekkalootassaan ja asennekänkkis May taitaa vielä nukkua. Nykyään kasvatan siilejä SY Tähtimeren nimellä, eipä olisi uskonut kolme vuotta sitten miten siilit vie mukanaan :)
Tiia
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu