Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja RMK » 21 Huhti 2007, 00:17

Meille muutti tänään elämämme ensimmäinen siili :). En ole nähnyt häntä kuin vilaukselta, mutta olen jo menettänyt hänelle sydämeni <3. Eli siis uutta kotia etsinyt Vinski herra muutti meille :).

Olen parikymppinen nainen Riihimäeltä.
RMK
Member

ViestiKirjoittaja suuskii » 21 Huhti 2007, 09:51

Hei,
Olen Susanna, opiskelija Nokialta, ja olen 18-vuotias.
Lattiallamme tuhisee ja vikisee 2-vuotias Salli. Sallin sain kaksi viikkoa sitten. Salli on varsinainen nukkumatti, mutta yöllä sitten menojalka vipattaa ja juoksentelee lattialla hullun lailla. Söpö ja luottavainen tylleröinen.
suuskii
Member

ViestiKirjoittaja KiKiTa » 21 Huhti 2007, 10:03

Tervehdys,
mie oon Kiki (Kati) Rovaniemeltä ja oon 18-vuotias tytöntyllerö..
Itselläni ei vielä siiliä ole,mutta harkitsen parhaillaan että otanko iha vaavi siillin vai uudelleen sijoitettavan itselleni :DD ja en sitten millään osaa päättää.. molemmissa on hyvät ja huonot puolensa :) Mutta jos joku osaisi minua auttaa päätöksen teossa yhteyttä saa ottaa s-postiini: kiki.takku@hotmail.com.. *oon iha onneton* :P
KiKiTa
Member

ViestiKirjoittaja Turnitsi » 24 Huhti 2007, 14:04

Moi,
Olen Silja, seiskaluokkalainen tyttö Helsingistä.
Minulla on kuusikuukautinen Kara-siili,
josta joudun allergiani vuoksi luopumaan.
Olen kiintynyt Karaan lyhyessä ajassa paljon
ja nyt satuttaa antaa se pois.
Se on kuitenkin Karallekin hyväksi.
Karasta lisää tietoja "uutta kotia odottavat siilit" palstalla.
Turnitsi
Member

ViestiKirjoittaja Ichico » 04 Touko 2007, 21:32

.
Viimeksi muokannut Ichico päivämäärä 21 Helmi 2014, 15:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Ichico
Member

ViestiKirjoittaja Shane » 09 Touko 2007, 17:44

Ichico, ei kannata kertoa koko nimeään, ei varsinkaan jos kertoo paikkakuntansa..
Shane
New member

ViestiKirjoittaja tini » 09 Touko 2007, 19:17

ei se nyt niin vaarallista ole :) mulla on kasvattajana ollut koko nimi, paikkakunta ja puhelinnumerokin esillä jo muutaman vuoden ajan. Ja yhtään mitään häiriötä ei ole aiheutunut. On hyvä olla kyllä varovainen, mutta tuskin tuosta mitään aiheutuu :)
tini
Member

ViestiKirjoittaja miia » 10 Touko 2007, 00:09

sama mulla ollut yhtäkauan kun palsta on ollu monesti myös katuosote ja yhtään häirikköä ei oneks oo ottanu yhteyttä. et aika turvallisin mielin on saanu olla onneks ja toivottavasti myös tulevaisuudessakin.
miia
Member

ViestiKirjoittaja simppa » 10 Touko 2007, 10:22

Noniin.. Pitäähän täälläkin esittäytyä. Hieman myöhässä tosin. Olen tänne muutamasti kirjoitellut esittäytymättä. Olenpa ollut epäkohtelias!
Elikkä Elina on nimeni ja meillä vipeltelee poikasiili nimeltään Simo. Helsingistä nykyisin. Simon "vanha nimi" on Nalle. Simo on ostettu Herttoniemen eläinkaupasta (nimeä en tähän hätään muista)

Jos Amanda tunnistaa ja on linjoilla, niin ilmoitteleppa kuulumisia.
simppa
Member

ViestiKirjoittaja tini » 10 Touko 2007, 16:10

Nallehan on siis megaeläimestä :D
tini
Member

ViestiKirjoittaja Danae » 10 Touko 2007, 20:25

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Nimeni on Mia ja asun Tampereella. Ikää on kertynyt 23 vuotta. Kotiani sulostuttaa seitsenkuinen siilineito Fanny, ja reilun kuukauden päästä toivottavasti muutama pikkuinen tuhisija ;)
Danae
Member

ViestiKirjoittaja Tiitu » 10 Touko 2007, 21:19

Esittelen minäkin itseni. Olen Tiina Kuopiosta, ikää kohta 27. Minun ja isännän lisäksi meidän perheeseen on kuulunut kohta pari viikkoa pieni siilipoika nimeltään Tarmo, omaa sukua SY Auringonkehrä.
Tiitu
Member

ViestiKirjoittaja sahrami » 25 Touko 2007, 09:03

Olen Appa ja asun Pihlajistossa minulla on vähän päälle vuoden vanha sahrami niminen siili poika. Ihana on mutta hieman agressiiviinen kaveri :) Tosin hän rauhoittuu heti kun pääsee avomieheni syliin :) en tiedä kyllä miksi....mutta paljon iloa sahrusta on, varsinkin kun kaverin lempihommaa on syödä meidän persialaista mattoa ja tehä vaahtiksia hullun kiilto silmissä :b
sahrami
Member

ViestiKirjoittaja Rni » 26 Touko 2007, 09:44

Täältä lienee hyvä aloitella. Lainaan toiselle foorumille kirjoittamaani tekstiä, sillä se kattaa aika hyvin kaiken:

Hei!

Siili tulee myös usean vuoden taistelun ja tinkaamisen jälkeen lahjaksi tähän huusholliin - Puutorin akvaarion kasvattia lähden haeskelemaan huomenna Turusta ja uskallan siksi jo itseni osaksi joukkoa kirjavaa liittää. Pikkuherra tulee mitä todennäköisemmin olemaan nimeltään Aleksanteri hieman kuuluisamman historiallisen kaimansa mukaan, joskin lisäliite "Pieni" taitaisi soveltua siilipoikaamme kokonsa puolesta.

Itse olen parikymppinen naispuolinen opiskelija, jonka villit opiskelijavuodet tosin tulivat vietettyä jo varmaankin esikoulussa - elelen arkista elämää etiäpäin ja käyn satunnaisesti myös töissä. Vaikka tällä hetkellä asustelenkin Kangasalan puolella, toimin aktiivisemmin Tampereella ja sijaitseepa rakas opinahjonikin Tampereen keskustan lähettyvillä.

Toivottavasti aloittelijoillekin on sijaa joukossa, siilimaailman kanssa törmäily alkaa osaltani siis huomenna ;)
Rni
Member

ViestiKirjoittaja nande » 26 Touko 2007, 10:23

Tervetuloa joukkoon ja onnittelut siilistä :)
Kannattaa aloittelijana tosiaan seurata keskustelupalstaa ja tänne saa vapaasti esittää kysymyksiä. Jos joku asia askarruttaa, on hyvä myös käyttää tämän keskustelupalstan hakua: pistää haku-kohtaan ongelma mikä mietityttää esim. siilin käsittely tai kesyttäminen jne. Monista siilin elämään liittyvistä aiheista on käyty pitkiäkin keskusteluja, joten niitä on hyvä hyödyntää.
Meidän perheessä siili on ollut yli vuoden ja tuonut paljon iloa ja ihmeteltävää :)
nande
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu