Kirjoittaja Sirpa » 15 Joulu 2005, 09:54
Tänä aamuna oli taas niin auvoista, kun oven avattuani näin molemmat pojat istuskelemassa vierekkäin juoksupyörän vierellä. Jos sanoja olisi käytetty, olisi varmasti kuulunut jotain tällaista:
<br>
<br>Tuffe:"Kuules poika, on se vaan niin mukavaa turinoida tässä kanssasi. Ihan täällä oli yksinäistä ennen tuloasi. Niinhän sitä sanotaan, että vasta lasten myötä ymmärtää elämän koko kauneuden!"
<br>
<br>Max: "Älä viitti isä selittää tollaista hempeilyä. Kerro, miten me saatais hommattua tänne lisää sapuskaa! Ai niin, sähän menet tänään sinne lekuriin. Et kai sä vaan tekareita vielä saa kun sulle ei oikein putoo nuo kovemmat ruuat?"
<br>
<br>
<br>Tuffe:"Äläs nyt, poika, tuollaisia isäukolles puhu. Kyllä mun hampaissani vielä pitoa löytyy. Noi ihmiset nyt vaan hössöttää aina kaikenlaista ja sen takia mä nyt joudun sitten käväisemään siellä eläinlääkäri Johannalla. Täytyy näyttää sille, että mulla on hampaat, joita voi käyttää ja näyttää..."
<br>
<br>Max: "Joo, näytä sille oikein kunnon lukkopurenta! Sä oot, isä, vielä kova jätkä!"
<br>
<br>Tänään mennään klo 16.30 tosiaan vähän näyttämään tuota Tuffelin hammaskalustoa Rauliolle. Pojalla on hieman vaikeuksia pureskella kovaa ruokaa. Vaan muuten ruokahalu on tallella ja juoksupyörässä kilometrit taittuvat. Kerron lisää illalla.