PetExpo 2008 26.-27.4.2008 Helsingin Messukeskuksessa

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kude » 27 Huhti 2008, 20:42

Mullakin oli kivaa, vaikken ollut esittelemässä, mut silti :)
Jostain syystä me ei aluksi meinattu löytää siiliyhdistysksen pistettä. Hyönteisiäkin saatiin hankittua! Täytyy kattoa sitten et tykkääkö tuo mönkerö niistä... Mutta kiitos kaikille mukana olleille!
Kude
Member

ViestiKirjoittaja suvijohanna » 27 Huhti 2008, 21:56

Artturi ja Suvi kiittävät myös :)
Artturilta terveisiä myös Amandalle, tuolla A huristelee upouudella "aktivointiautollaan" jonne piilotin kuivattuja silkkitoukkia. Kammottavat lokustit 2 kpl asuvat huomiseen pakasterasiassaan (en uskaltanut avata sitä vielä), jonka sijoitin varmuuden vuoksi muoviterraarioon...

Artturillekin esittelyaika oli vähän liian pitkä, tänään oltiin vain 3 h mutta sen verran alkoi jo sekin jurppimaan, että sain pitkästä aikaa oikein kunnon pureman. Onneksi hampaat osui mun käteen eikä kenenkään siilejä ihmettemään tulleen ihmisen sormeen...
suvijohanna
Member

ViestiKirjoittaja Muhku » 28 Huhti 2008, 08:56

Kiitokset meiltä, oli tosi mukavaa!

Kyösti oli neljän tunnin jälkeen hyvin väsy sekä kärtty, ja se taisikin nukkua pitkälle yöhön! Myös minä nukahdin kotiin päästyäni :D!

Täytyy nostaa hattua Amandalle ja Jarmolle!
Muhku
Member

ViestiKirjoittaja Wawa » 28 Huhti 2008, 08:57

Joo, ihan mukavaa oli. Kävin myös katsomassa.
Wawa
Member

ViestiKirjoittaja Anne57 » 28 Huhti 2008, 21:59

Oli Kivat messut,eli kävin katsomassa ja mukavaa oli joka paikassa.
Tiian pikku pitkäkorvat oli lutusia,naamaa vaan ei haluttanut näyttää.
Meille ei Topin jälkeen ikävä kyllä tule enää siiliä,vaikka kuinka tekisi mieli.Oon itse saanut tänä keväänä allergia oireita sekä Topista että Gerbiileistä.Messuilla olon jälkeen oli seuraavana aamuna aivan tukossa.Että siihen loppui meidän siili harrastus.Topista en kylläkään luovu se saa meillä olla loppuun asti.Onneksi sillä on oma huone ja voin sitä ainakin vielä ruokkia ja hoitaa.
Anne57
Member

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu