Lemmikkimessut 21.-22.10.06

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Lizette » 16 Loka 2006, 14:19

Minä otan aitauksen jonne muutkin sitten pääsevät esittäytymään. (siis lauantaina).
Lizette
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 16 Loka 2006, 15:00

Tirlittan: Paten ja paten fleecet. Ehkä muutaman kupin. :)
Mää tuon vaikka raksusia, jos muistan :D
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja vesitulppa » 17 Loka 2006, 20:01

Anteeksianteeksi että en ole tullut tänne mitään varmistamaan (olen ollut Italiassa ja on ollut kokeita, aineita yms.) mutta kyllä mä lauantaina pääsen- tosin Muru ei välttämättä tulekaan mukaan :c Voiko silti tulla, vaikka siili ei olisikaan kainalossa ?

En ole varma millä tulen mutta hyvin tod. näköisesti junalla, joten tulisin täältä Seinäjoelta Hesaan. Hesasta pitääkin sitten jo katsoa kuinka sumplin tuolle messualueelle.
Maksaako esittelijöille se sisäänpääsy? :o
vesitulppa
Member

ViestiKirjoittaja Danja » 18 Loka 2006, 15:06

Amanda: Kiitos aikataulujen muokkaamisesta, tullaan siis Tähkän kanssa su viim. klo 14 :)
Danja
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 18 Loka 2006, 16:57

vesitulppa: voit tulla ilman siiliä.
En tiädä, että maksaako, mutta uskon ettei maksa.

Jos me lauantain ekat vuorolaiset reffattais siinä pihalla, niin mentäisi yhessä sinne sisiäppäin? Meinaan, että jos esim Lizettekin tuo sen aitauksen, niin apu ei varmasti ole pahitteeksi?

Puoli kymmeneltä siinä parkkiksella :D
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 18 Loka 2006, 19:32

Ainakaan viime vuonna ei tarvinnu esittelijöitten maksaa mitää sisää..eli eiköhän tänäkin vuonna ilmaiseksi sisälle mennä..
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja nande » 18 Loka 2006, 19:53

Amanda. Me lähdetään nyt kuitenkin Itä-suomeen reissaamaan poikien syyslomalla, joten en ole sunnuntaina Sulon kanssa messuilla. Jos satutaan tulemaan takaisin sunnuntaina ajoissa, tulen toki auttelemaan, mutta Suloa en ota silloin mukaan. Luulen, että reissu Ilomantsiin on Sulolle on ihan tarpeeksi.
nande
Member

ViestiKirjoittaja Ruuti » 18 Loka 2006, 21:21

No kuulkaa, kun en ole ennen lemmikkimessuilla käynyt niin pitäisikö meistä esittelijöistä antaa joku nimilista siihen ovelle, että tietävät sitten päästää sisälle? Joskus kun olen jossakin (muilla messuilla, tilaisuuksissa jne.) törmännyt siihen, että sisäänpääsyhenkilö yrittää parhaansa mukaan olla uskomatta sitä, että sisään pyrkivä henkilö on juuri se, kuka väittääkin olevansa.. :)

En tiiä yhtään millainen systeemi teillä ja siellä on ennen ollut, joten aattelin kysäistä, jotta mitenkä..

Tulen ilman siiliä, kun pikkuherralla on piikinvaihto ja se on äipän ja vartiokoiran hellässä huomassa Itä-Suomessa. Onko jotakin tarvikkeitä, mitä puuttuu vielä? Tartteeko pellettejä, peittoja tms.?
Ruuti
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 18 Loka 2006, 21:23

Kyllä noi päästää.
Raksuja mää voin ottaa ja useilla on omat fleecet :)

mutta soita mulle, jos ei päästä sisään, mutta esittele soittaessasi itsesi kunnolla ;) *huono nimimuisti*
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 19 Loka 2006, 11:20

Soitettiin äsken messuista, eli matosia tulee sieltä paikalle.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Mohar » 20 Loka 2006, 12:03

Mä tulen kanssa lauantaina paikalle, ilman siilukoita.
Mohar
Member

ViestiKirjoittaja Lizette » 20 Loka 2006, 14:01

Jos joku kaipaa kyytiä lauantaina messuille niin minun kyydissä mahtuu jos on valmis jakamaan takapenkin kahden marsun kanssa eli kyytiin mahtuu 1-3 mukavaa matkaseuraa. Reittinä Nastola-Lahti(Ahtialan kautta)-nelostie.
Pistäkää vaikka mailia terhi.salonen (at) phnet.fi niin sovitaan tarkemmin.
Lizette
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 20 Loka 2006, 14:55

Mun kysymys saattaa olla vähän pöhkö, mut mitä mun pitää ottaa mukaan sinne? Tää olis niinku eka kerta Lemmikkimessuilla, ni en oikee tiiä... kannattaako siili ottaa mukaan kuljetusboksissa vai siilipussissa? tarvitseeko ottaa jtn esim. juoksupyörää mukaan?
iida_
Member

ViestiKirjoittaja Amanda » 20 Loka 2006, 19:30

kuljetusboksissa..

Mutta, meillä ei ihme vaan ollutkaan niitä luvattua 2 pöytää,vaan ei ollenkaan! No, kiitos gerbiiliyhdistykselle saimme pöydän itsellemme
(ja eritys kiitos Annelle, joka järkkää tänään meidänkin pistettä tuoden tuolit ja pöytäliinan! <3) .
Kaikille tiedoksi, lämpöpusseja ja kaikki mahollinen lämpötarve mukaan, koska olemme lähellä OVEA!
Ja onneksi saamme rollupit suojaamaan edes vähän pöytäämme.
Mutta, huomenna nähdään.
Amanda
Member

ViestiKirjoittaja Lizette » 20 Loka 2006, 21:22

Itse pakkasin Hebelle mukaan mm. kuumavesipullon, kasan fleesejä, raksuja ja raksupallon, kuivattuja sirkkoja, vesikupin.... Sen ajan kun Hebe ei ole esillä saa viettää kuljetusboksissa jonka sisällä on fleeceä, kuljetusboksi on isommassa kassissa, kuumavesipullon vieressä ja pyyhkeiden ja fleecen keskellä. Toivottavasti ei tule liian kylmä =) Onneksi autossa lämmitys toimii eikä tarvitse huolehtia matkoista sen kummemmin.
Ilmiinnymme paikalle joskus 9 jälkeen, tuon siis mukanani taikakuutio+vahakangashäkin jonka kokoaa hetkessä, kaikki tarvikkeet on mukana. (Koko max.111x74cm, pienemmänkin saa tehtyä).
Aamulla nähdään!
(Kamera, missä on mun kamera!)
Lizette
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu