Albiinosiili Elmeri Hämeenlinnan kupeesta Rengosta muuttaa meille asumaan tiistaina,JIHHUU JIHHUU!! Simo kuoli silloin 10.9 suru on ollut kova ja tuntui että ilman siiliä ei voi elää.Elmeri on ollut vailla perhettä ja kävi meillä tänään tutustumassa.Laitetaan Elmerille koti valmiiksi tiistaiksi. 17.10 Elmerillä on synttärit!!!
Onnea Elmerille ja hänen uudelle perheelleen! On aina riemukasta, kun siili saa uuden kodin. Ja minulla on ehkä oma leh.... siili ojassa, kun sanon, että albiinot ovat ihastuttavia valkosuklaapiikkejä!
Minä Elmerin kasvattajana olen erityisen onnellinen, että Elmeri sai hyvän uuden kodin. Toivottavasti teillä on Elmeristä todella paljon iloa! Albiinot ovat upeita eläimiä ja kauniita, niiden piikeissä on timantin hohtoa!
Ihanaaaaaaaaaaaa,nyt meillä on Elmeri!! Melkoinen puhinapussi ja piikikäs kuin mikä, mut aivan ihana.Saanut tänään sylihoitoa ja alkaa nyt jo tottuun selvästi.Höpöttelen sille taukoamatta ja tein petin viereen että nään miten se eka yö sujuu uudessa kopissa.Laittialle päästän vasta huomena kunhan ensin tottuu vähän hajuihin.Söikin jo reippaasti.Oli tosi utelias päivällä kun laitoin uuteen koppiin,nuuski joka nurkan ja innostu tosissaan jyrsimään juoksupyörän jalkoja että pyörän jalat kiinnostaa toistaiseksi enemmän kuin pyöriminen.Ja sitten tuli vaahtiksia ja taas nuuskittiin ja taas vaahtiksia.Ollaan nyt onnellisia,toivottavasti Elmerikin on