Hei Rommi ja kaikki muut!
<br>
<br>Minä en ehkä ihan voi sanoa, että tervetuloa, kun itekin olen nii vähä aikaa vasta pyöriny täällä, mutta tervetuloa kuitenkin! =)
<br>
<br>Meille oma rakas Simppumme haettiin kotiin vasta viime perjantaina ja myöskin eläinkaupasta ja kyllä se on jo tässä vaiheessa aiheuttanut niin monet sydämentykytykset äidille (isä yrittää rauhoitella), että välillä jo kauheimmatkin ajatukset piipahtelee pääkopassa.
<br>
<br>Esim. Oikea takajalka ei tahdo toimia kunnolla (jotenkin vääntyny..). Simppu on kuiteski viettäny elämänsä ensimmäiset 1 1/2 v. sellasessa pienessä kaninkopissa
((
<br>Ja kynnet, voi taivas ne oli ihan mielettömät ei ikinä leikatut ja nytte sitte kun niitä yritettiin leikata eilen, nii suurin osa saatiinkin leikattua, mutta nyt tuntuu aristelevan ja verta tuntui näkyvän ihan pikkiriikkisen.. Jos näin jatkuu = hermoraunio. Mutta yritetään kestää.
<br>Niin ja sitten on vielä tuo ilmiö: Kun se saa meillä tuolla makuuhuonessa meidän kanssa asustella yöt, nii aina se jää meidän leveän sängyn päätyyn (alle siis) nukkumaan. Me sitten aamulla se ollaan nostettu lämpimään koppiin, mutta aina yöllä se jää sinne sängyn päätyyn ja kun meillä ei niin hirveän lämpimät nuo lattiat oo.. Nyt se aivan niinkun ois aivastellu, kun heräsin.. Kun se on kuiteski kylvetetty ja oon kyllä yrittäny sen kuivata mahd hyvin..mutta..
<br>
<br>JA
<br>
<br>Nyt tänä aamuna se sitten tuntu vähän ehkä huojuvan kun se koppiin nostettiin ja se kömpi kunnolla fleece-piponsa sisään..nyyh..tässä alkaa jo olla todella huolissaan.
<br>
<br>Mutta mä olen kyllä soittamassa nyt juuri, kunhan klo vain tulis 08, lääkärille ajan ja tarkistuttamaan muutenkin tuon pienen pallon.
<br>
<br>Että tervetuloa vain!
<br>Luulen, että ymmärrän miltä tuntuu kun se huoli painaa..vähän koko ajan.