Lyylillä himo sukkiin??

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Lyylillä himo sukkiin??

ViestiKirjoittaja MiaE » 14 Marras 2005, 07:30

Mun on pakko kysyä, että onko kenelläkään muulla samanlaista "ongelmaa"..Eli, Lyylillä on oikeesti himo mun sukkiin. Äsken tuli taas huomattua, kun tulin töistä aamulla (Lyyli oli vielä hereillä) ja tulin sitten siivoomaan kakat sun muut, niin tyttö tuli ensin mun jalan viereen, sitten kipitti pesäänsä ja jäi kököttämään oviaukolle. Otin ihan piruuttani sukan pois jalastani ja laitoin sen sen eteen, ja johan nappas ja kiikutti sen melkein pesään asti. Tossa se lutkuttaa sitä sen "eteisessä"..ihan uskomatonta. Ja oikeesti, mun jalat ei haise tms. (ainakaan en sitten itse huomaa tätä). Eikä Lyyli ime mitään muita kankaita esim. fleeceä jne jne. Vain mun sukkia..! Millon se hautaa niitä hiekkalaatikkoon, millon vie pesäänsä. Aina ne on kuitenki ihan märät lutkutuksesta..
MiaE
Member

ViestiKirjoittaja Kikke » 14 Marras 2005, 09:14

Juu, edesmennyt siilimme Tuhina pölli mun sukkiani, kerran jopa yllätin sen kopistaan nukkumasta toisessa rintaliivieni kupeista.. Koko rintsikat oli sinne koppiin tungettu parisängyksi.
Kikke
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 14 Marras 2005, 09:16

Meillä sukkien kanssa on niin, että Muska ujuttautuu sukan sisään. Olen joutunut leikkaamaan muutaman sukan rikki, jotta saisin siilin ulos sukan uumenista :)
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja zoozoo » 14 Marras 2005, 10:44

Ilmeisesti sukkasi ovat hyvän makuiset. :D Tuskin kuitenkaan itse kannattaa maistaa, siileillä lienee ruokavaliostakin päätellen erilainen maku.
zoozoo
Member

ViestiKirjoittaja Tiia » 14 Marras 2005, 13:03

Nessulla oli ainakin ennen myös himo sukkiin, mutta se maistoi sukkaa vaan silloin kun sukka oli jonkun jalassa..pelkkä jalka tai pelkkä sukka ei kelvannut. <br>Onneksi neiti näyttää unohtaneen moisen tavan :)
Tiia
Member

ViestiKirjoittaja maija » 14 Marras 2005, 16:57

meillä ramses tykkää teemun vanhoista salibandyhanskoista(ilmeisen hikeentyneet) ja jos sukka on lattialla joskus ollut niin sen löytää varmasti ramseksen mökistä..
maija
Member

ViestiKirjoittaja Nocturnal » 14 Marras 2005, 21:12

Meidän Nipsu taas on ihastunut muovipusseihin. Ovat onneksi siilin hampaat kestäviä pusseja, mutta minun huoneessani se raahaa roskistani pöydän alla öisin pussista ja vessaharja kävelee öisin keskelle lattiaa, koska se on siilisuojassa pussissa :D Se kiskominen on älyttömän huvittavan näköistä touhua ;)
Nocturnal
Member

ViestiKirjoittaja Riku » 14 Marras 2005, 22:45

No joo, meillä Kaapo on raahannut pesäänsä minun alushousuja... Kyllä sukatkin kelpaa myös.
Riku
Member

ViestiKirjoittaja Maiju » 16 Marras 2005, 19:43

Näköjään en ollutkaan ainoa jolla on tämmösiä kokemuksia..:D Teuvo nautti aikoinaan myös sukkien pureskelusta. Kaikkein parhaita oli villasukat, kuvitelkaa miltä näyttää vanunut/kuolainen/ruttunen villasukka ja siili joka on ihan vaahdossa! Vaahto-siiliä oli muuten aika ällö nostella..:p
Maiju
Member

ViestiKirjoittaja Mallu » 16 Marras 2005, 20:26

Eilen aikaisin aamulla mieheni oli hampaita harjaamassa kylpyhuoneessa, missä siilimme Iiro on vapaana öisin. Iiro tuli sitten ensin nuolemaan mieheni paljaita varpaita. Hetken päästä siilimme alkoi myös näykkimään ja haukkailemaan varpaita, onneksi ei kuitenkaan purrut kunnolla. <br> <br>Viime kesänä kolme sinisiipiperhosta istuskeli mun paljaiden varpaiden päällä pitkän tovin. Perhostieteilijäystävämme kertoi, että perhoset imivät hiestäni erittyviä suoloja. Eli olisiko tässä kenties samasta ilmiöstä kyse?
Mallu
New member

ViestiKirjoittaja Pinni » 16 Marras 2005, 21:44

Siilillä on tarkka hajuaisti, kuten kaikki tiedämme ja varpaissa on ehkä siilille miellyttävä tuoksu. Monet siilit "himoitsevat" myös hiuksia ja varsinkin päännahkaa. Jos Taaville antaa tilaisuuden hiusten ja päännahan tutkimiseen, päänahan ja hiusten hellä käsittely on taattu! <br> <br>Mietin, että etsiikö se mahdollisia ötököitä;) vai onko se sen tapa osoittaa kiintymystä. Luultavasti ensimmäinen vaihtoehto osuu oikeaan.
Pinni
Member

ViestiKirjoittaja Knightrider » 16 Marras 2005, 22:45

Täällä asuu tunnetusti myös sukkasiili. Tosin Roni on yhden sukan mies ;)
Knightrider
Member

ViestiKirjoittaja Fanny » 21 Marras 2005, 13:06

Onni pureskelee aina kun on lattialla vapaana yhtä tiettyä tyynyä missä on lerpattavat tikrun korvat. Tikrun korvia sitten revitään ja lutkutetaan! Aina vaan tulee ajatelleeksi, että koska nekin korvat menevät rikki... Joskus herra natustaa sukkia ja alusvaatteita ja raahaa niitä ympäri huonetta.
Fanny
Member

Paluu Siilikeskustelu