Kyllähän siilipikkujoulut olisivat mukavat.
<br>Jos löytyis jostain sopiva tila.
<br>Viime talvena tavattiin Vuosaaressa. Siellä olikin mitä mainioin tila käytössä. Muovilattia eikä turhaa tavaraa ja keittonurkkaus.
<br>Olisiko nyt kenelläkään tiedossa sopivaa paikkaa.
<br>Jonkun kotona? Ei ehkä mahdu kovin monta.
<br>Ideoita?
Vuosaaren tila ei oo käytössä kun sieltä muutin jo pois
<br>Meidän nykyisessä talossa on kerhohuone puolet vuosaaren kertsistä, joten tosi pieni, mutta kyllä sinne varmaan samankokonen poppoo itsensä sais mahdutettua, jos muuta ei ole käytössä.
Jee. Jos vain saat sen käyttöön niin eikun bileet pystyyn.
<br>
<br>Nyyttäriperiaatteella niinkuin ennenkin. Mehua, keksejä ym jokainen tuo vähän mukanaan. Ja jos jollain on liikaa matoja tai avattu sirkkapurkki niin jouluruuat myös siiluraisille tarjolle.
<br>Meidän siilille ainakin maistui viime kerralla jättikset niin että lurps vaan.
Saako tällaiseen häppeninkiin osallistua ei-vielä-jäsen-siilisti? Kun tämä siiliharrastus on niin alussa....mutta olis mukava tavata teitä muita
<br>Meillä on vähän turhan asunto (kaksio) ja kerhohuone on _tosi_ pieni ja ankee. Oikeesti,on kuin joku pikku keittiö.
Joo, kaikkiin muihin on tähän saakka saannut osallistua, ja ensimmäistä kertaa myös tuffareihin..
<br>En oo viellä kysynny mitteen, mutta hätätapauksessa luulen, että tännekkin saisi järkätä pikkujoulut..
Tawnia: saisitko sen teidän kerhotilan käyttöön. Mahtuisimme varmaan jos ei tule paljon porukkaa. Ei nyt tunnu olevan kovasti kiinnostuneita. Olisiko joku joulukuun lauantai-iltapäivä sopiva.
<br>
<br>Onko kerhotilassa kahvinkeittomahdollisuutta vai tuodaanko termarissa.
<br>
<br>pikkuiset pikkujoulubileet pikapuoliin?
Kyllä saan kerhotilan käyttöön. Mulla on viikonloput aika täynnä, mutta 10.12. kävisi kyllä.
<br>Meillä on kahvinkeitin ja vedenkeitin kertsissä, joten termaria ei tarvittaisi.
Eli sovitaanko 10.12 pääkaupunkiseutulaiset siilipikkujoulut.
<br>Sopiiko klo 14-16, suunnilleen.
<br>Keitä olisi tulossa.? Luku!
<br>Ilmoittaudun heti, minä yksi + Lara-siili.
<br>
<br>Ilmoitteletko Tawnia, osoitteen vaikka s-postiin tms.