Reviiri merkit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Reviiri merkit

ViestiKirjoittaja rafu » 27 Kesä 2009, 20:51

Joo haluaisin ostaa siilin mutta sellainen juttu tökkää kun haiseeko siilien pissa jätökset.
Jos teidän siili pissaa laittioille ja se haisee kirjoittakaa(¤_¤)
rafu
Member

ViestiKirjoittaja iida_ » 27 Kesä 2009, 21:38

Siilit ei pahemmin merkkaile reviiriään, joten tuoreena pissa ei pahemmin haise, mutta kuivuessaan hieman pistävälle. Kunhan siilin asumusta siivoilee tarpeeksi usein, ei mitään pahempaa haittaa siitä hajusta ole.
iida_
Member

ViestiKirjoittaja MariK » 30 Kesä 2009, 13:21

Mä oon huomannu ny ku tuli poikasiili meil ni sen pissa haisee mun mielest pal voimakkaammin ku tyttösiilin..
Riittää ku vaihtaa sanomalehdet suunnillee kerran viikos ni ei haise kun vaa juoksupyörän pesee päivittäin.
MariK
Member

ViestiKirjoittaja Sam » 30 Kesä 2009, 16:25

Meillä tekevät tarpeensa hyvin wc- laatikkoon. Joskus vahinkoja sattuu ja varsinkin juoksupyörän luona. Meillä ei ole eroja uroksen tai naaran hajussa. Ei haise kun pitää puhtaana paikat .;)

Ulosteen ja virtsan haju on yksilöllistä, ruokinta vaikuttaa siihen myös.
Sam
Member

ViestiKirjoittaja Kutri » 30 Kesä 2009, 22:01

Meillä sama ruokavalio täsmälleen kummallakin mutta tyttösiili haisee ihan erilaiselle jostain syystä kuin meidän poika. Sekä uloste että virtsa ovat pojalla paljon voimakkaampia. Mitä noita muita siilejä ollut meillä myös useita esim. hoidossa tai treffeillä niin olen huomannut että nekin jokainen ovat tuoksuneet ihan erilaiselle. Ilmeisesti jokaisella siis on vähän erilainen ominaistuoksu kuten ihmiselläkin.
Kutri
Member

Paluu Siilikeskustelu