No laitetaan nyt sitten ensimmäisenä esittelyä
Täältä tosiaan ehdolle asettautuu hallitukseen nuorta näkökulmaa tuomaan 18-vuotias Amanda.
Tällä hetkellä olen töissä siivoilemassa koulua, mutta parhaillaan kova haku käynnissä opiskelemaan oppisopimuksella eläintenhoitajaksi ( tai ainakin työskentelemään eläinkauppaan tai eläinlääkäriasemalle). "Sivutoimenani" opiskelen iltalukiossa.
Kanssani asustaa Vantaalla poikaystäväni lisäksi kaksi pitkäkorvasiiliä Nestori ja Anemone, valkovatsat Siiri ja Aatu sekä labradorinnoutaja Naksu.
Siiliyhdistyksen toiminnassa olen ollut mukana jo noin 6 vuotta. Olen osallistunut alusta saakka (jo ennen ensimmäistäkään siiliä) kaikkiin mahdollisiin esittelyihin olemalla ne "varakädet" ja siilien tulon jälkeen järjestellyt muita esittelyitä (mm. Stockmann, parit messut...)
Vanhin ja ensimmäinen siilini Siiri tuli minulle 2004 loppu kesästä ja päätin jo silloin, että joskus viellä meillekkin syntyy omia pieniä piikkipalloja.
Nykyään omistankin sitten SY Käpälämäen kasvattajanimen ja myöhemmin syntyväksi odotellaan pentuja tälle kasvattajanimelle.
Olisin nyt erittäin innokas menemään mukaan hallituksen toimintaan ja kehittämään/ylläpitämään osaltani Suomen siiliyhdistyksen hallitusta.
Erityisesti lähellä sydäntäni on siilien terveys ja hyvinvointi. Näitä haluaisin kehittää mm. Miettimällä kasvatusasioita (tekemällä yhteistyötä ulkomaiden kanssa), sekä edistämällä eläinkauppojen ja ihmisten tietoisuutta siileistä (erityisesti esittelyiden pito jne.).
Olen myös valmis tekemään kovasti töitä hallituksessa ja tällä hetkellä aikaa jäisi hyvinkin siihen.
Joten kaikki tutut ja tuntemattomat nyt äänestämään!
Ette tule pettymään.