Kirjoittaja Azzi » 27 Helmi 2005, 17:51
No...Öhöm...Minä olen kyllä kuullut että siilejä voi opettaa heräämään noin 4 aikoihin iltapäivällä! Myös kun olen käynyt siiliperheiden luona niin ne ovet olleet virkeitä ja seurallisia kolmen aikoihin (varmaan koska ne ovet tottuneita siihen ja herätetty aikaisin). Kyllä minun mielestäni siiliä voi herättää vähän aikaisemmin (noin siinä kuudelta illalla) jos on kärsivällinen ja vaikka antaa siilille matoja kun se herätetään. Kyllä siili alussa vähän voi piikitellä ja tuhista mutta kyllä ne sitten leppyävät noin.2-5 minuutin päästä, tämä on hyvin siili kohtaista. Kaikki siilit eivät suinkaan opi heräämään aikaisemmin tämä riippuu aivan niin kuin monessa muussakin jutussa siilistä ja omistajasta.(en ole suinkaan keksinyt tämän itse vaan lukenut englanninkielisestä kirjasta ja kysynyt eläinkaupasta, olen myös lukenut parilta nettisivuilta)
<br>Olen kuitankin samaa mieltä Pirjon kanssa, voihan siilin otta syliin silläkin ajalla kun siili ei ole virkeimmillään! Ei se minun mielestä ainakaan niin hirveän huono puoli on, riippuu ihmisestä taas kerran..(=Onhan myös päiviä jolloin siili herää aikaisemmin.(18-19.oo)Yleensä kuitenkin yhdeksän maissa.
<br>
<br><i>Moderaattori poisti eläinkaupan nimen</i>