Kirjoittaja MiaE » 01 Joulu 2006, 06:17
Alkais olee se aika käsillä, että pesästä pitäis kuulua piip piip, jos on kuuluakseen. Syntyispä tufinalaan ensimmäiset Van Der Tufínát..(Ei tuhinat, kuten se monissa paikoissa kirjoitetaan).
Mulla on vaan vähä ongelmia ollu ton tytön kanssa, kun tunnetusti hää onpi sydänystis mammansa ja siskonsa kanssa. Tytöt on siis samassa huoneessa normaalisti. Otin Alman eka erilleen muista, jolloin se väkisin yritti puskee esteitten läpi kamujen luokse. Siltä lähti kynsi irti ja jalkaan tuli naarmu. Seuraavat pari yötä en tiedä mitä ne teki mutta aamulla kaikki nukku vierekkäin... Nytte Alma on keittiössä, eli käytävän päässä muista. Kuulemma oli viime yönä päässy taas karkuun. En tiedä tarkkaan miten... Pelkään, että se stressaa liikaa, eikä malta keskittyä mahdollisiin tuleviin poikasiinsa... Oon pikkasen neuvoton. Onko kenelläkään samanlaista tilannetta ollu?
Tiedän kyllä, että siilit ovat normaalisti erakkoja, mutta mun siilurat todellakin viihtyvät yhdessä. En sitten tiedä olenko tehnyt väärin kun en niitä sillon heti alussa erottanut, mutta sille nyt en sitten mahda enää mitään. En taida kuitenkaan oikein uskaltaa pitää Almaa samassa tilassa tyttöjen kanssa, jos hää meinaan poikaset pyöräyttää...