Hei,
<br>
<br>Kävin välillä viemässä vauvani nukkumaan
<br>
<br>Laittakaa vain minulle sähköpostia ihan kaikesta eläinruoka- ja tarvikeasioista, mitä haluatte. Ei tarvitse välttämättä koskea tätä Tampereen keikkaa. Säästetään keskustelupalstaa muille jutuille, mutta saahan siellä huhuilla näistä ruokaongelmista, jotta apu löytää perille. Hiukka myöhemmin saan firmalle oman sähköpostin ja kerron sen sitten heti teille.
<br>
<br>Pääkaupunkiseudulla asuvat voivat hakea ostamansa tuotteet minulta tai minä voin ajaa ne vaikka sopivaan paikkaan puoleen väliin, tai vaikka perillekin. Katsotaan tilanteen mukaan. Myös Sipoo, Kerava, Tuusula ja Järvenpääkin pannaan onnistumaan.
<br>
<br>Ne jotka ovat tilaamassa jo ylihuomista Tampereen keikkaa varten, niin muistakaa, että:
<br>
<br>- ZooMedien saapuminen tukkuun ulkomailta huomiseksi ei ole ihan satavarma (saan tiedon huomiseen puoleen päivään mennessä ja laitan heti sitten tiedon tänne)
<br>- Jos Tampereelle ajava kaverini sairastuu, minulla ei ole kyytiä sinne päin tavaroille. Toivon totisesti ettei niin käy..
<br>- Tampereelle ZooMedeja tilaavat, laittakaa tilauksenne viimeistään huomiseen ke klo 11.00 mennessä.
<br>
<br>Nämä kerroinkin jo tuolla ylempänä, mutta tiedot hukkuivat pitkiin kirjoituksiin. Tilauksia on jo tullut, joten soittelen tukkuun huomenissa linjat kuumina.