Ilmeisesti kyseessä on Almo Naturen kana-kurpitsa -makuvaihtoehto. Almo Nature on varsin hyvän merkkinen kissanruoka siilille - toki kallis, mutta voipi antaa aika huoletta
Mitä tuohon kurpitsaan tulee, niin maustamatonta säilykekurpitsaa itse asiassa suositellaan siilin (kuten kissojen ja koirienkin) ummetuksen ensihoitoon, eli sikäli siitä voi kyllä ravinnollistakin hyötyä joskus olla. Itse olen ainakin ajatellut ostaa juuri tuota kyseistä Almoa, jos meidän siileillämme sattuisi joskus tuollaista ruuansulatusongelmaa ilmenemään
Ihan paljaan säilykekurpitsan alas saaminen kun voipi näillä eläimillä olla vähän hankalaa. Eli ihan huoletta voit maistiaiset antaa
Jatkuvampaan käyttöön valitsisin kuitenkin mahdollisimman lihapitoisia makuvaihtoehtoja.
Mitä riisiin tulee, sitä on lähes kaikissa raksuissa. Parhaissakin merkeissä lihapitoisuus on n. 75% ja jäljelle jäävä osuus on tavallisesti juurikin riisiä, maissia, vehnää tai kauraa merkistä riippuen. Siilille näistä ehdottoman kiellettyä on vehnä, itse välttelen myös maissia.