Kimppatilaus?

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tuulia » 12 Marras 2005, 11:47

Hih, kivaa kun joku muu järjestää kun minä :-D Ihanaa päästä osallistumaan :-D <br> <br>Mulla on edellisestä tilauksesta vielä yhden tilaajan purkit noutamatta! Että yllättävän pitkäksi voi venyä tämä tilauksen hoitaminen...tilaus oli joskus elokuussa, mikäli oikein muistan. <br> <br>Mimmi, vaivanpalkkaa voi toki maksaa, mutta tapana se ei ole ollut. Ennen ilmeisesti Reptilicasta on saanut jotain alennuksia, jotka ovat sitten hyödyttäneet tilaajaa, mutta ainakaan itse en mitään alennusta saanut, en tiedä ovatko muuttaneet systeemejään...minä kun en saksaa osaa, ja nuo jutut on selitetty saksaksi sivustolla. Jotain pientä jengi on tuonut, kuten kuivattuja kuoreita tuliaisiksi Albertille kun ovat noutaneet tilaustaan. Eli ihan oman mielen mukaan. <br> <br>Tutkailen varastoja ja laitan Salla sulle sitten postia.
Tuulia
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 12 Marras 2005, 15:54

Reptilcasta sai ennen vuoden ostomäärästä riippuvaista alennusta. Nykyään niillä on joku outo bonusjärjestelmä. Ostoista saa bonuksia ja bonuksilla saa mitä oudoimpia tavaroita.
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja Janiqq » 13 Marras 2005, 00:39

Hmm asiaa tutkiessani päädyin aina tänne siiliyhdistyksen sivulle... itsellä ei siiliä ole, 2 kpl sudaninkilpiliskoja joille Can O' Cricketsit kelpaa oikein hyvin... olen kimppatilausasiasta kiinnostunut.. <br> <br>oli sitten pakko tänne rekisteröityä koska en päässyt muuten kommentoimaan =) <br> <br>Kiinnostusta löytyy tilata tai vaikka hoitaa tilaus, en vain tiedä koska täällä on seuraava tilaus.. turun seudulla asun.... voisiko joku ystävällisesti heittää mulle sitten vaikka jotain sähköpostin tapaista että tiedän.... kiitos =) Jansuvan@ hotmail.com --> <a href="http://irc-galleria.net/view.php?nick=Janiqq" target="_new" rel="nofollow">http://irc-galleria.net/view.php?nick=Janiqq</a>
Janiqq
New member

ViestiKirjoittaja Tuulia » 15 Marras 2005, 10:40

Janiqq, varmasti pääset tilaukseen mukaan, eihän sillä ole väliä mikä ne ötökät syö. Kannattaa kuitenkin itse kytätä milloin tilauksia on, eikä laskea sen varaan että joku huomaa tiedottaa sinulle? Jos nyt on ötökän tarvetta, niin Salla taisi mainita että voi postittaakin, jollei Turusta ole tilausta liikkeellä. Sitten tietty kannattaa tilata jonkunmoinen määrä, että kotimaan postikulut peittyvät.
Tuulia
Member

ViestiKirjoittaja Katinka » 15 Marras 2005, 10:57

Hienoa että tilaaja löytyi! Oletteko tilanneet etanoita (snails)? Ajattelin kokeilla, toivottavasti maittavat, onko kokemuksia?
Katinka
Member

ViestiKirjoittaja Pipza » 18 Marras 2005, 12:14

Onko Tampereen seudulla tarvetta ötököille? Voisin vuodenvaihteen tienoilla tehdä yhden tilauksen mikäli kiinnostuneita ilmaantuu...
Pipza
Member

ViestiKirjoittaja Mimmi » 18 Marras 2005, 12:47

Mä jätän sittenkin tämän tilauksen välistä ja suunnistan sinne vantaalle avattuun eläikauppaan.
Mimmi
Member

ViestiKirjoittaja Nea » 19 Marras 2005, 00:18

Pipza, mä oisin taas kiinnostunu tilauksesta kun nuo pikkuiset on vähän niinku syöny varastot tyhjäks :D Eli mul vois olla tarvetta jopa vähän aikasemminki ku vast vuoden vaihtees...
Nea
Member

ViestiKirjoittaja JPJP » 20 Marras 2005, 02:27

Me ostimme pari purkkia etanoita Oskarille. Ensimmäinen satsi (2 etanaa jauhisten, sirkkojen ja pillarssejen sekaan paloiteltuna) tuli syötyä mutta ilmeisesti maku ei ollut mieleinen sillä seuraavina iltoina etanat olivat jääneet kupin pohjalle. Oskari kyllä kokeilee uusia makuja (kuten tuffareilta ostettuja silkkiperhosen toukkia) ainakin kerran, mutta jos ei maku miellytä niin seuraavat tarjoilut jäävät koskematta. Mutta aina kannattaa kokeilla!
JPJP
Member

ViestiKirjoittaja JPJP » 20 Marras 2005, 02:30

Me ostimme pari purkkia etanoita Oskarille. Ensimmäinen satsi (2 etanaa jauhisten, sirkkojen ja pillarssejen sekaan paloiteltuna) tuli syötyä mutta ilmeisesti maku ei ollut mieleinen sillä seuraavina iltoina etanat olivat jääneet kupin pohjalle. Oskari kyllä kokeilee uusia makuja (kuten tuffareilta ostettuja silkkiperhosen toukkia) ainakin kerran, mutta jos ei maku miellytä niin seuraavat tarjoilut jäävät koskematta. Mutta aina kannattaa kokeilla!
JPJP
Member

ViestiKirjoittaja Salla L » 23 Marras 2005, 20:25

PK-Seudun jättiläismäinen tilaus on otettu työn alle saksan päässä. Sain maanantaina "New status: Order is in treatment"-sähköpostin. Ilmoittelen sitten kaikille kun saavat ötökät haalittua kasaan ja matkaan kohti suomea. <br> <br>Nippelitietoa: Monen siilin herkkuja tuntuvat olevan sirkat niitä tulee yhteensä 168 purkkia ja noita ZooMed can o' pillarseja tilasin yhteensä 92 purkkia... <br> <br>Kiitos kaikille super-nopeille maksajille, muutaman lasku on enää "piikissä" ;-)
Salla L
Member

ViestiKirjoittaja Kaisa » 30 Marras 2005, 21:44

<b>Kimppatilauksia tehneet!</b> <br> <br>Tälläkin kertaa kuormasta (JKL kimppa) oli jäänyt muutama purkki tulematta. Onneksi tuo puutos oli niin pieni, ettei vaikuttanut muiden mukana olijoiden tilauksiin, vaan pystyin jättämään omistani pois puuttuneet purkit. <br> <br>Laskujeni mukaan viidestä tekemästäni tilauksesta vain yksi on tullut tilatun mukaisena. Tuntuu oudolle, että lähes joka kerta puuttuu muutama tuote/on vääriä tuotteita tms. Tulee väkisin mieleen, että yrittävät pakko keinoin saada tekemään uuden tilauksen, kun ainoa keino saada hyvitys on käyttää puuttuneiden tuotteiden arvo seuraavan tilauksen hyvityksenä. <br> <br>Nyt puuttui kuormasta 4 pillars purkkia, eli n. 16 euron edestä tavaraa joka on jo maksettu. Eivät palauta tilille rahaa, vaan seuraavaan tilaukseen saa sen alennuksen, joten ainoa keino saada hyvitys on tilata uudelleen. Jos tilaisi vain nuo puuttuneet purkit, niin rahtikulut olisivat kohtuuttomat. Itse perustelevat rahtikulujen suuruudella sitä, etteivät tee puuttuneistä tavaroista jälkilähetystä, joka on hyvin yleinen käytäntö muuten. <br> <br>Onko teillä muilla ollut samanlaisia kokemuksia, vai olenko minä ainoa kova onninen?
Kaisa
Member

ViestiKirjoittaja laululintu » 30 Marras 2005, 22:05

JOO TAMPEREEN SEUDULTA ON AINA INNOKKAITA :D olisiko ennen joulua mahdollista tehdä tilauksia täältä päin niin saisi siilikin jouluherkkuja..
laululintu
Member

ViestiKirjoittaja Pipza » 30 Marras 2005, 22:42

Ompas kumma homma tuo purkkien puuttuminen tilauksista. Onkohan tuo yleistäkin? Itse olen muutaman tilauksen tehnyt ja tilaus on aina tullut tilatun mukaisena perille. <br> <br>Ennen joulua ei taida tilaus enään Tampereelle ehtiä. Eikä noita tilaajiakaan taida vielä löytyä kylliksi.
Pipza
Member

ViestiKirjoittaja Tuulia » 01 Joulu 2005, 14:53

Kaisa, mä olen tehnyt nyt kaksi tilausta ja kummassakin on ollut se mitä piti. Viimeeksi en onnistunut tilaamaan pillarseja niin paljon kun haluttiin, koska reptilican nettikauppa ei huolinut niin isoa määrää vaan väitti että varastot eivät riitä, mutta tämäkin oli siis tilausta tehdessä. Ehkä sulla on vaan paha karma :-)
Tuulia
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinto & ruokinta