Kirjoittaja pipa » 07 Heinä 2006, 20:07
Laitoinkin Salla L sinulle äsken tilannetiedustelukysymyksen s-postiin... Täällähän tuo olisi ollut, mutta olen näemmä lomalla missannut.
<br>
<br>Siis meidän kimpalle tilannetiedostusta tässä. Liittyen niihin mokomiin pillarsseihin.
<br>
<br>Pommitin tuota ihanaista firmaa s-postitse kuukauden päivät, jonka jälkeen sain vastauksen, että laittavat korvaavat tavarat tulemaan. Sitten odottelua ja väliaikatietojen kyselyä aina kesäkuun alkuun saakka, jolloin paketti saapui. Jee -ehdin jo melkein tuumailla, kunnes kurkkailin purkkien pohjiin. Joka ikisestä purkista oli hinkattu päiväys pois. Siis olivat luultavasti sitä samaa maaliskuussa vanhentuvaa satsia kaikki. Taas sähköpostia firmaan, mutta ei vastausta enää lainkaan.
<br>
<br>Laitoin asian eteenpäin pankin kautta (minulla MasterCard). Tänään posti toi kirjeen, jossa todettiin, ettei pankki puutu reklamaatiokuvioihin. Jos luottokortin numeronsa nettiin antaa, on itse velvollinen kantamaan vastuun mahdollisista seurauksista.
<br>
<br>Ollaan siis tien päässä tämän asian kanssa. Erittäin suuret pahoittelut kaikille pillarsjupakasta kärsineille!