Sivu 1/3
Huono kokemus: FastFood4Pets.uk
Lähetetty:
25 Elo 2006, 13:30
Kirjoittaja JPJP
Toivoin ettei tämä menisi tähän, mutta nyt on pakko kirjoittaa huono kokemukseni kaikkien tietoon.
<br>
<br>Tilaan yleensä Oskarille ruoat Reptilicasta jonka palvelu on ollut mielestäni huiman hyvää, mutta saadakseni myös pillarsseja (jotka ovat olleet Reptilicasta pitkään loppu) päätin kokeilla tuota <a href="http://www.fastfood4pets.co.uk/" target="_new" rel="nofollow">http://www.fastfood4pets.co.uk/</a> paikkaa.
<br>
<br>Tilasin osoitteesta <a href="http://www.fastfood4pets.co.uk/" target="_new" rel="nofollow">http://www.fastfood4pets.co.uk/</a> sirkkoja, pillarsseja ja matoja kesäkuun ensimmäisellä viikolla. Kaikki tuntui menevän OK, sain tilauksestani vahvistusmeilin ja luottokorttiani veloitettiin 155 euroa tilaukseni mukaan.
<br>
<br>Kun mitään ei alkanut kuulua parin viikon sisään, laitoin sähköpostia heidän internetsivuilla olevaan osoitteeseen
root@fastfood4pets.co.uk. Ei vastausta.
<br>
<br>Heinäkuun alussa laitoin viestin heidän webbisivujensa "palautelaatikon" kautta, jossa kyselin tilaukseni perään ja ihmettelin miksei sähköpostiini vastattu. Tämä viesti vastaanotettiin ja sainkin heti seuraavana päivänä postin:
<br>
<br>From: ext
root@fastfood4pets.co.uk [mailto:root@fastfood4pets.co.uk]
<br>Sent: 10 July, 2006 16:10
<br>To: Pylkkanen Johanna
<br>Subject: Re: Enquiry from FastFood4Pets
<br>
<br>Hi
<br>
<br>Thanks for emailing me about this; unfortunately our system did not save your order. This can happen for two different reasons, 1) when finishing your order, the finish button was not clicked 2) Our system server when down.
<br>
<br>I am very sorry about this; I have checked with paypal and have found your payment to us. If you could please send me an email of the products you have ordered I will get them sent out to you as soon as pos.
<br>
<br>I am very sorry about all this but unfortunately this can happen
<br>sometimes.
<br>
<br>Kind Regards
<br>Nick
<br>FastFood4Pets
<br>
<br>Ajattelin että hyvä juttu, ainakin yksi viestiväline toimii, eli tämä palautelaatikko. No, laitoin tarkat tiedot tilauksestani heti sekä replynä että palauteboxin kautta, ja jäin neljäksi viikoksi lomalle.
<br>
<br>Mitään ei kuulunut. Ostelimme eläinkaupasta irtotölkkejä ja odottelimme, tosin lomalla ei juttu juuri mieltä painanut.
<br>
<br>Töihin palattuani laitoin taas samat viestit samoja kanavia pitkin, enkä ole vieläkään, 3 viikon jälkeen kuullut heistä mitään. Yritän vielä, mutta olen jo tilannut uuden satsin Reptilicasta ja vastaanotin sen samalla viikolla kun tilaukseni tein. Eli ainakin Oskarilla nyt ruokaa riittää
<br>
<br>Toivottavasti jollakulla on paremmat kokemukset tuosta firmasta, minulle nyt vain kävi näin.
<br>
<br>Terveisin JPJP ja Oskari.
Lähetetty:
25 Elo 2006, 21:41
Kirjoittaja Jallu74
No jos on maksanut 155e niin ei kannata heittää pyyhettä kehään vaan lisätä metelin volyymia! Onko niillä mitään umeroa mihin voisi soittaa jos vaan kielitaitoa sen verran löytyy! Itse menisin jo lankoja pitkin...
Lähetetty:
26 Elo 2006, 17:23
Kirjoittaja Nocturnal
Ei kun ottamaan yhteyttä luottokuntaan jos eivät kerran tilausta lähetä. 155¤ ei ainakaan minusta ole kovin pieni summa.
Lähetetty:
26 Elo 2006, 18:21
Kirjoittaja JPJP
Ei ole pieni summa, ei. Olisin toki jo soittanut heille mutta webbisivuilla ei ole edes sähköpostiosoitetta puhelinnumerosta puhumattakaan. Sivuilta löytyy ainoastaan katuosoite Englannissa. No, yritän vielä selvitellä asiaa palauteboxin kautta. Luottokuntaan on varmaan turha ottaa yhteyttä nyt, kun maksu on aikaa sitten veloitettu minulta.
Lähetetty:
26 Elo 2006, 18:44
Kirjoittaja Soili
Ehkä kannattaisi yrittää Luottokunnan kautta kuitenkin. Sano niille myyjille, että teet rikosilmoituksen, jos rahoja ei palauteta.
Lähetetty:
26 Elo 2006, 21:04
Kirjoittaja CCMinna
"Sano niille myyjille, että teet rikosilmoituksen, jos rahoja ei palauteta."
<br>
<br>...tai ellei ötököitä postiteta tietyn ajan sisällä.
Lähetetty:
27 Elo 2006, 18:59
Kirjoittaja Nocturnal
Lainaus toiselta foorumilta liittyen eri kauppaan: "Luottokorttia veloitetaan heti kun tilaus tehdään, joten rahat muistetaan kyllä ottaa pois. Itse en saanut tilaamistani tavaroista koskaan kuin osan, nekin vasta useiden kyselyiden jälkeen ja huomattavasti myöhässä. Kun loppuja kamppeita ei näkynyt eikä kuulunut kuukausienkaan kuluttua, otin yhteyttä Luottokuntaan ja sain kaikki rahani takaisin. " Eli suosittelisin kyllä sitä luottokuntaa siitä huolimatta että ötökät on jo kortiltasi veloitettu. Etenkin sen vuoksi.
Lähetetty:
28 Elo 2006, 22:42
Kirjoittaja Tiina
Valitettavasti sama ongelma voi kohdata myös Reptilican kohdalla. Olen itse tilannut sieltä pillarseja jo toukokuussa ja maksukin on mennyt ajat sitten (yli 90 euroa). Pillarseja ei vaan kuulu. Heinäkuun alussa sain viimeksi viestin, että heillä on ongelmia.
Lähetetty:
29 Elo 2006, 02:22
Kirjoittaja Blackrose85
vähän on kyllä sekavat noi sivutkin tuolla fastfood4pets.co.uk. sivuilla "terms" sanotaan näin "We deliver within the UK, however not to the Channel Islands.". Rekisteröityä tosin voit muistakin maista.
Lähetetty:
29 Elo 2006, 06:23
Kirjoittaja Soili
Kyllä voisi koittaa tuota reklamaatioita Luottokunnalle. Minulle ainakin on onnistunut sellainen, kun aikoinaan vuokrasin kännykän Lontoossa, ja panttisummaa ei palautettukaan.
Lähetetty:
20 Marras 2006, 13:19
Kirjoittaja JPJP
Täytyy lopettaa tämä juttu kertomalla, että noudatin ohjeitanne ja otin yhteyttä Luottokuntaan. Faxattuani kaiken aiheeseen liittyvän meilinvaihdon sain seuraavan laskun yhteydessä hyvitettynä koko summan, 155 eur. Eli kiitos tuhannesti kaikille neuvoistanne!
Lähetetty:
21 Marras 2006, 23:05
Kirjoittaja Tiina
Minun täytyy nyt kehua Reptilicaa. Laitoin tilauksen nettiin perjantaiaamuna ja paketti tuli kotiin tänä iltana. Loistavaa palvelua!
Lähetetty:
22 Marras 2006, 09:21
Kirjoittaja JPJP
Yhdyn samaan. Viimeisin paketti tuli kotiinkuljetettuna DHL:n kautta kolmessa päivässä. Ja aina saa viestin sähköpostitse missä vaiheessa tilaus on. Lisäksi, kaikkien purkkien parasta ennen -päivämäärät ulottuvat vuoteen 2009. Hyvä Reptilica!
Lähetetty:
22 Marras 2006, 09:31
Kirjoittaja Kaisa
Mitenkäs Pillarssit Reptilicalla? Saako niitä ollenkaan ja onko päiväykset kunnossa?
Lähetetty:
22 Marras 2006, 13:12
Kirjoittaja Tuulia
Mä luulen että Pillars-ongelma on Zoo Med -ongelma eikä liity mitenkään Reptilicaan. Ei noita ole eläinkaupassakaan näkynyt pitkään aikaan. Kukas jaksais etsiä valmistajan sivut ja katsoa sanotaanko siellä mitään?
Mulla on kanssa aina menneet Reptilican tilaukset hyvin.