Meillä on havaittu parhaaksi tekniikaksi meikäläisen häätäminen kylpyhuoneesta, jossa leikkaus siis tapahtuu :O
Eli siis talon miespuolinen otus ottaa Hugon syliinsä, jossa poika hetken rimpuilee, mutta yleensä -ei aina- rauhoittuu kyllä kun tarpeeksi kauan aloillaan pitää. Jostain syystä mun syliin ei rauhoitu ollenkaan, luulen että aistii meikäläisen paniikin kun pelkään satuttavani. Ja no, onhan mulla pienemmät kädetkin; ei ne tarjoa läheskään yhtä hyvää pimeää suojaa.
Tosiaan nykyään mut melkein poikkeuksetta käsketään menemään "pois neuvomasta" kun seison vieressä ja kiemurtelen tuskissani kun pelkään, että toiseen sattuu vaikka avokki leikannut noi kynnet ilman onnettomuuksia jo yli kymmeniä kertoja
Täytyy sanoa, että varsin värikkäitä leikkausasentoja on kyllä nähty, välillä poika selällään, välillä kyljellään ja milloin mitenkin.
Eli avokki kanssa ottaa vaan reilusti tassusta kiinni ja leikkaa vastalauseista huolimatta ja hyvin on mennyt. Jos vaikka jossain vaiheessa poika tajuaisi olla koko toimituksen ajan ihan nätisti kun jälkeenpäin on aina saanut matosia palkkioksi
Pitää ehkä joskus kokeilla tota leikkaamista ruokailun yhteydessä, jos vaikka minäkin saisin silloin jotain aikaan... en todellakaan ollut tullut tällaista tekniikkaa ajatelleeksi!