Hautajaiset jäi luojan kiitos kesken. Minusta on ikävää että whs:ää tarjotaan kovin helposti diagnoosiksi. (Itse tiesin heti ettei se ole mahdollista kun vanhemmilla kerran pyyhkii niin hyvin.) Tässäkin tapauksessa Lulu-pikkuinen olisi jäänyt ilman asianmukaista hoitoa jos olisi toimittu ekan diagnoosin mukaan... Eläinlääkärilläkin on vastuunsa, ja whs saisi olla vasta se viimeinen diagnoosi kun ensin kaikki muut vaihtoehdot olisi suljettu pois. Positiivista tässä on nyt se että Lululla ei ole whs:ää eikä kasvaimia. Onneksi on nyt vielä paljon mitä voidaan Lulun eteen tehdä, toivottavasti pienet luut saadaan siitä nyt vahvistumaan ja lihakset luiden ympärille niitä tukemaan. Toki Lulun elämä vaatii tästä eteenpäin jatkuvaa hoitoa ja asioiden huomioimista, mutta rakasta lemmikkiä on mukava hoitaa kun tietää että voi olla avuksi. Olen hengessä mukana alati ja jatkuvasti
Kyllä Iven osaa nämä siilihommat, sanon minä
<br>
<br>Meidän Esi-Isästä vielä sen verran että jalka on ennallaan. Emme jaksa muuta kuin ihmetellä suureen ääneen näiden epeleiden sitkeyttä toipua nopeasti. Toisella on niin liian monasti ollut vakavia jalkavammoja ja aina toipuminen on ollut supernopeaa. Jalasta irtoaa tietty vielä kaikkea ylimääräistä, mutta jalka ja pikkuiset varpaat ovat ok. Nyt rakennamme pojalle juoksupyörän, se on tottunut yhden huoneen suuruiseen reviiriinsä ja vaikuttaa varsin tyytyväiseltä. Juoksupyörä varmasti vielä lisää sen tyytyväisyyttä nyt kun juoksutilaa on varmaan 50-60 neliötä vähemmän..
<br>Meille tulee syksyllä mitä luultavimmin koiravauva, joten tämä järjestely on siinä mielessäkin hyvä. Aika näyttää sitten mitä tapahtuu kun alaskanmalamuuttipentu kohtaa meidän koirankouluttajekspertti Esi-Isän
!!! Yksi malamuutti oli kylässä, ja Iso E oli sitä mieltä että nämä ovat minun maitani ja kenenkään typerän malamuutin on ihan turha tulla tänne tallustelemaan
. Luotamme siihen että pikkupennusta asti siilin kanssa oleileva koira tottuu siiliin, ja samaa mieltä on kasvattaja. Ja tarvittaessa Esi-Isän huoneen ovet saa kiinni, siten ainakin hän saa arvoisensa rauhallisen paikan koisata ja kipittää, jos ei muuten.
<br>
<br>Usvalle voimahali! Voi kurjaa kun toinen on joutunut jalkaepisodin kohteeksi. Minä tiedän tunteen, Marianne. Liian monta kertaa on meidän perheessä tuota jalkakremppaa ollut, tosin ei afrikkalaisilla, vain iipeevahvistuksella.