Kuudes päivä ja Muru edelleen syömättä.
<br>
<br>Eilen sain annettua sille ruiskulla Nutroplussaa, nuoli ahnaasti kaiken.
<br>Ruokaan ei ole koskenutkaan- ja ei, en anna niin paljoa ruokaa että en huomaisi. Olen ottanut jopa kuvia ruokalautasista, jotta varmasti huomaisin jos tyttö on syönyt. Mutta ei.
<br>
<br>Tänään tehtiin historiaa: Muru oli ensimmäinen siili sekä Seinäjoen eläinklinikalla että Seinäjoen Valiolla. Jes
<br>Käytiin siis yhdeltätoista eläinlääkärillä ja ensimmäinen kommentti siilistä oli: "Sehän on kaunis ja terveen näköinen tyttö."
<br>Eikä löytänyt mitään vikaa, ihmetteli myös kuinka on mahdollista että se ei ole syönyt ja on noin pirteä. Kyseli edelleen, että olenko ihan varma että se ei ole syönyt jne. Ja voi kyllä- olen ihan varma !
<br>
<br>Alkoi jo ärsyttämään kun Muru tepasteli hyvin virkeänä (vaikka sen olisi kuulunut nukkua) pitkin eläinlääkärin tutkintapöytää. Olisin toivonut, että Murun syömättömyyteen olisi löytynyt syy- oli se sitten millainen tahansa. Oli hyvin turhauttavaa palata eläinlääkärin luota tietojen kanssa jotka jo aiemmin tiesinkin- terveen näköinen, hyvin pirteä ja pakkoruoki jos ei ala syömään.
<br>- Kikke neuvoi liottamaan kissanraksuja laktoosittomaan maitoon. Kokeillaan sitä siis tänään ja normi ruoat tarjolle.
<br>Kiitos Kikke, enpä ole näin tiivistä kasvattaja-omistaja suhdetta ennen nähnyt
<br>
<br>Kyllä tämä ekan siilin hoito on ollut hankalaa, paljon hankalampaa kuin kuvittelin. Mutta Muru taitaakin olla hiukan erilainen kuin muut; mun pikku anorektikko!
Kumpa se tästä helpottuisi. Tänään tuli Englannista sirkkoja ja jauhomatojakin, mutta eipä niistä paljoa hyötyä ole jos kerran tyttö ei niitä syö