Kirjoittaja Sinikka » 25 Helmi 2004, 13:31
Hei Pirjo ja muut palstalaiset! Raivostuttavaa tämä tällainen välinpitämättömyys! Siellähän tuo on Ellin kasvattajan/ eläinkaupan nimi "uusi siili" keskustelussa, itse sen tajusin heti, kun luin, että Elli oli egyttiläinen pitkäkorva. Eli **** ja se varmaan on myös tuo eläinkauppa, joka on ilmoittanut ottavansa 100 siiliä myyntiin. Eli jos olen rikkonut jotain tietosuojalakia tai muuta, rapsut tänne vaan ! Itse aikoinani ostin sieltä 2 valkovatsaa ja tyttö oli tosi huonossa kunnossa, eläinlääkärimaksuihin meni varmaan 2 x siilin hankintahinta! Kun reklamoin liikettä, käskettiin tuoda siili takaisin ja he antavat uuden kun seuraava erä tulee. Mutta minkäänlaista korvausta ei minulle suostuttu antamaan laskuista. Oma Vilijonkkani on myös kyseisestä liikkeestä, mutta ei heidän kasvattinsa, e. pitkäkorviahan tuli vahingossa suuren valkovatsasiilierän mukana. Kun kuulin, että liikkeeseen oli tulossa e.pitkäkorvan poikasia (Turun Torvet) olin itsekin vähän kiinnostunut ( vähän), että jos vaikka Vilille tyttöystävä ( siis minä kun en tahdo edes vaikeuksista oppia!!), mutta nyt en kyllä sen liikkeen suuntaan edes katso, vaikka melkein päivittäin sen ohi joudun ajamaan. Minusta jonkinlaisen uhkauksen Siiliyhdistyksen hallitus voisi ko. liikkeelle laittaa : jos yksikin vastaava tapaus vielä tulee ilmi, niin ko. liike syytteeseen eläinrääkkäyksestä, se on kuitenkin eläinkaupalle aika pala. Minulla on muutakin tietoa ko. liikkeestä, itse chinchillaihmisenä huomautin omistajalle, kun heillä oli kanihäkin korkuisia lasiterroja mainoksella chinchillan terra. Omistaja väitti, että kyllä korkeus ( alle 50 cm ) riittää, vaikka chinchulla pitää olla korkeutta vähintää 90 cm ( vieläpä kuivikkeiden pinnasta). Kovasti väitti, että olen väärässä, kyllä hän tietää. UGH! Olen puhunut!