Kirjoittaja Kaisa » 17 Touko 2004, 14:12
Tuli vaan mieleen, kun yhdistyksen jäseniä asuu pitkin poikin maata niin olisiko mahdoton ajatus seuraavanlainen.
<br>
<br>Mahdollisuuksien rajoissa (paikkakunnalta löytyy vapaaehtoinen organisoija jolla on mahdollisesti sopivia suhteita) yhdistyksen koko jäsenistön vuosikokous ja miksei tuffarit olisivat ns. kiertävät.
<br>
<br>Nyt tuffarit olivat Järvenpäässä, sitä edelliset Riihimäellä. Miksei seuraavat voisi olla esim. Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Turussa... paikkojahan täällä riittää. Toki ongelmaksi muodostuu se seikka, että hallituksen jäsenet ovat niitä aktiiveja jotka järjestävät tilaisuuksia. Ei ole heidän helppo järjestää satojen kilometrien päähän vieraalle paikkakunnalle tuffareita tai vuosikokousta, varsinkin jos ei ole mitään suhteita ko. kaupunkiin. Sopivan tilan löytäminen, niin ominaisuuksiltaan kuin vuokraltaan, voi olla työlästä jos ei jopa mahdotonta. Tässä siis tarvittaisiin aktiivijäsentä/jäseniä kentältä avuksi. Jos vaikka Tampereelta löytyisi ihminen joka olisi halukas hoitamaan käytännön järjestelyjä hallituksen puolesta, olisi pohjoisen ihmisellä ajomatka huomattavasti lyhyempi joten suuremmat mahdollisuudet osallistua paikanpäällä.
<br>
<br>Tässäpä ehdotus, miettikää hallituksessa, onko siinä mitään ideaa ja toteutuskelpoista.
<br>
<br>Itse en ole kovin halukas lähtemään esim. vain vuosikokouksen takia matkustamaan vähän vaajaata kolmea sataa kilometriä suuntaansa. Jos minulla olisi auto, se tarkoittaisi n. 3 tunnin ajomatkaa per suunta ja nykyisellä bensan hintatasolla aika paljon rahaa. Junalla aikaa menee vielä enemmän mikäli aikataulut ovat edes suunnilleen sopivat. Ja esim. JKL-HKI-JKL junaliput maksavat n. 80 euroa, riippuen missä junassa matkustaa. Jos pendoliinoon joutuu, hinta nousee parilla kympillä. Mutta, olen käytettävissä mikäli on jotain mitä voi tehdä ns. etänä ja minulla on siihen hommaan sopivat kyvyt/välineet/taidot ja aikaa. Tästä olen jo aiemmin maininnut täällä palstalla.