Kirjoittaja zoozoo » 14 Touko 2004, 19:39
Sain pikkuisesta ekan kuvan. Lumoava, hieman hämmästyneen näköinen pikku otus. kuulemma nyt 10 cm pitkä. Väriltään nuoriherra on brown. Äitinsä on tarkka vauvoistaan, joten maltamme mielemme emmekä tunkeudu hänen reviirilleen. Pienen kuva on jo työpaikallakin seinässä ja porukka pitää minua kohta aivan hassahtaneena. Varausmaksu on maksettu samoin jäsenmaksu. Seuraavaksi alamme sitten suunnittelemaan kotia pienelle. Ensin jotain väliaikaisempaa ja sitten rauhassa omakotitalo siilille. Koitan malttaa mieleni etten hukuttaisi kasvattajaa viesteihin. Tänäänkin oikein töissä näpsin itseäni sormille ja poikkesin vain täällä. Maanantaina en kyllä enään hillitse itseäni. Tulostelin keskusteluista paloja, että voin mennä eläinkauppaan ruokalista mukanani ja hiekan on oltava oikeaa ettei se takerru jne.... Lapsenikin ovat rauhallisempia kun minä ja puolisokin on yllättäin erittäin kiinnostunut tulokkaasta?! Pikku ukko on sekoittanut koko perheen. Nimen keksiminen on vaikeaa, mutta luulen että keksimme sen kun saamme hepun ja näemme kenen näköinen hän on.