Kirjoittaja iina » 17 Kesä 2004, 11:53
Kiitos kaikille myötätunnosta ja henkisestä tuesta! Taikalla on ollut nyt pari parempaa päivää. Ei ole kellahdellut niin paljon, kuin silloin "katastrofi-iltana", josta kerroin. Rapsuttelukin on onnistunut ilman kaatumista! Tiinan ajatuksin toivon, että Taikan WHS:ään tulisi nyt hitaammin etenevä vaihe. Minä ehdin jo pelätä, että Taikalla on enää hitusen elinpäiviä jäljellä, niin hurjalta se yksi ilta näytti! Nyt näyttää hiukan paremmalta. Liikkuminen öisin omassa kotiaitauksessa sujuu kakkakikkareista ja raksujen rouskutuksesta päätellen vielä kohtuullisesti. Tein Taikan kanssa salaisen diilin, että nyt taistellaan eikä anneta hevin periksi. Niin kauan kun Taika itse pääsee ruokakipoillensa ja ruoka maittaa, en vie sitä eläinlääkärin luo armahtavalle piikille. Olemme kuitenkin tehneet perheemme kanssa periaatepäätöksen, että siinä se raja kulkee. Käsiruokintaan emme ryhdy. Sitten on aika jättää hyvästit.
<br>
<br>Olen kuullut, että Johanna Raulio on tämän vuoden aikana päättänyt kahdeksan siilin päivät WHS:än takia. Lisäksi hän on antanut useita konsultaatiopuheluita muille eläinlääkäreille, joiden potilaiden oireet viittaisivat WHS:ään. Tämä kuulostaa hurjalta määrältä. Toivon, että kaikki, jotka menettävät tai ovat jo menettäneet siilinsä WHS:älle ilmoittaisivat siitä minulle (elleivät ole sitä jo tehneet), vaikka siili ei olisi ollut rekisterissäkään. WHS- tilanteen ja WHS-sukujen seuraaminen on erittäin tärkeää taistelussa taudin lisääntymistä vastaan maassamme. Minun yhteystietoni löytyy tuolta yhteystiedot kohdasta (ylläpidän siis siili- ja jäsenrekisteriä).