Kirjoittaja iina » 20 Kesä 2004, 14:56
Kiitos Tiinalle, kun vastasit sasille puolestani. Minä en päässyt eilisen iltapäivän jälkeen siilisivuille, kun muu perhe piti konetta koko ajan varattuna. Taikan WHS antaa itsestään vasta melko "pieniä" merkkejä. Toiset päivät ovat parempia ja toisina päivinä oireet ovat selvemmin nähtävissä. Eilen pystyin ensimmäisen kerran menemään Laura Ledetin sivuille lukemaan WHS:stä. Pasi ei halua kuulla, keskustella tai lukea asiasta mitään (Pasi on siis mieheni ja Taika hänen oma kultamussunsa). Olen tuskani ja tietämättömyyteni kanssa melko yksin, enkä halua halua rasittaa asialla niitä ihmisiä, jotka ovat rakkaansa WHS:lle menettäneet, koska se toisi varmaan rankkoja muistoja ja tunteita pintaan. Enkä sitäpaitsi varmaan pystyisikään keskusteleman asiasta, kun itku tulee silmään jo kirjoittaessakin. Asia on koko ajan mielessä, vaikka Taikalla saattaa olla vielä paljonkin elinpäiviä edessä. Kohta varmaan perhe kutsuu minulle piipaa-auton, kun olen näin onneton itkupilli. Minulle kaikenlaiset jäähyväiset ovat olleet lapsesta saakka vaikeita. Itku tulee vieläkin silmään joka kevät, kun lähetän esikoululaisiani kevätlaitumille. Että tällainen aikuinen ja ammattikasvattaja.