Kirjoittaja Kaisa » 19 Elo 2004, 11:50
Pari hassua ja hellyttävää tarinaa meiltä päin. Viltsun kanssa olemme viimein päässeet kunnon luottamuksellisiin väleihin, siitä sain todistuksen tuossa muutamia iltoja takaperin. Olin siinä laittelemassa iltasapuskoja "lapsille" ja tunsin jalkaterässäni jonkin pienen viileän kosketuksen. Viltsuhan se oli siihen tullut jalkaani nuuhkimaan, tähän asti se on kiertänyt jalkani vähintään 30 cm päästä, nuuhki huolella ja etutassut olivat siinä jalkapöydän päällä. Mielessä oli kokoajan, kohta se purra jurskauttaa mua jalasta ja pikkuvarvas on siinä lähinnä. Siinä kun henkisesti valmistauduin puraisuun, toinen vain uteliaana korvat hörössä nuuhki jalkaa joka puolelta. Nousi etutassuillaan nilkkaa pitkin ylöspäin ja ylhäältä säärtä nuuhkittiin aina välillä vilkaisi minuun ylöspäin. Taisi viimein ymmärtää, että nämä jalat kuuluvat tuolle tutulle ihmiselle jota ei tarvitse pelätä. Siinä aikansa tutkittuaan, päätti, että nyt on jatkettava matkaa ja kömppi siitä jalkani yli eteenpäin.
<br>
<br>Isadora puolestaan todisti olevansa täydellinen sylisiili. Olimme sohvalla makoilemassa, luin siinä kirjaa Isadoran ollessa puoli unessa puseron alla. Ensin oli toki pitänyt tehdä vaahtikset, puserosta, kainalosta, kyljestä ja monesta muusta kohdasta paljasta ihoa. Ilta-auringon viime säteet osuvat sopivasti sohvalle, joten minä sitten nukahdin siihen sohvalle Isadora mahan päällä. Suunnittelemattomien torkkujen jälkeen kun heräsin, ensimmäinen ajatus mielessä oli, että missä neiti on? Sinne se oli kömpinyt kylkeen lähelle kainaloa lähes pystyasentoon pää alaspäin, ja siellä se nukkui tyytyväisenä. Oikea sylisiili tämä nuori neiti, ei tarvitse huolehtia minne neiti vipeltää ja tippuu sohvalta jos itse sattuu nukahtamaan. Hyvin tuntui uni maittavan neidillekin, jopa tuossa lähes veri päähän asennossa.