Kirjoittaja Sinikka » 12 Elo 2004, 00:15
Vaikka tämä onkin otsikolla ostoslöytöjä, niin laitan tämän juttuni kuitenkin tänne.Kävin tänään kirjastossa (tai eilen!!) ja etsin haulla Hedgehogs kirjoja. Ei paljon löytynyt, mutta sellainen oli kuin Lucy Daniels : Siili saappaassa.Se oli Nuorten kirjoissa, mutta lainasin sen , olenhan lukenut kaikki Harry Potteritkin, vaikka ikää löytyy.... Kirja oli ihan mukava, tosin tällaiselle tosikolle muutamat kohdat vähän tökkivät, mutta ajattelin, että siilipalstan monet nuoret saattaisivat lukea sen mielellään ! Suosittelen, käykää lainaamassa !Siis tuo ei ollut ostoslöytö, mutta sellaisestakin voin kyllä kertoa. Itse ostin tuota muovitettua froteeta melkoisen määrän. mutta en ole ollut siihen oikein tyytyväinen. Siilini ovat kovia kuopsuttamaan ja tuo frotee menee niin helposti ryppyyn ja myttyyn. Siispä ostin kokeeksi (HongKong-tavaratalosta taas kerran, näyttää olevan minun hovihankkijani !) tuollaisia suihkumattoja ! Hinta oli 3,50 kpl ja se on n. 0,5,cm paksua ja melko jämäkkää, ei mene kasaan ja sen voi pestä pesukoneessa 40 asteen lämpötilassa. Niitä oli useita värejä:vaalean sinistä, vaalean keltaista, ruskehtavaa ja vihreää. Minä ostin vihreitä, näyttää kuin siilit kävelisivät nurmikolla!