Täältä löytyi tämmöinen hyvin meillekin sopiva keskustelu. Eli hip, hip, ja Ihanaa! Eilen Albert muutti meille asumaan! Ja nyt on päällä se sama paniikki, jota tässä edellisissä kommenteissa on hyvin kuvattu...Albert tosin syö ja juo ihan reippaasti (paitsi nyt, kun mä olen vieressä kyttäämässä ja valot on päällä) ja kakkaa myös...yksi kakka oli laatikossakin, hip hip! Ainakin se on löytänyt hiekkalaatikkonsa
<br>
<br>Me rakenneltiin hieno, väliaikainen pesä Vielä Hienompaa odottaessa, ja Albertin mielestä paras paikka tuntuu olevan pahviputki. No, niin kauan kun ei pasko niitä pilalle, niin olkoon putkessa - tosin sitten täytyy jännittää tuota että paleltuuko se...hermoja vähän rauhoittaa, kun Albertin karsinassa on lämpömittari, mutta silti tulee hermoiltua. Ainakin Albert oli pysynyt aitauksessaan, se oli yksi huoli, että jos se onkin Ihmeellinen Lentävä Siili ja karkaa sieltä vaarallisiin paikkoihin!
<br>
<br>Albert arastelee meitä kovasti, puhisee ja palloilee. Ja me arastellaan myös, kun kyseessä on ensimmäinen siili...eilen oli autoon tullut pikku hätäkakat, ja meidän oli tarkoitus pestä siili kun päästiin kotiin, mutta vähän varovaiseksi varpaiden huljutteluksi se meni. Mä näen jo painajaisia kynsien leikkaamisesta! Täytyy yrittää tehdä juoksupyörään sellainen sopivankarhea pinta, että kynnet kuluisivat itsestään...
<br>
<br>Terveisiä kaikille Lappeenrannan siilipikkujouluissa olleille, siellä olin siis minäkin ja Albertin sieltä Miialta toin. Me otettiin muutama kuvakin, ja laitan niitä galleriaan kunhan saan tunnukset. Suurin osa epäonnistui, mutta ne muutamat terävät laitan. Ja kuvia Albertista kodissaan, kunhan herra suostuu tulemaan putkesta pois.
<br>
<br>Hieno juttu, että siilit ovat yöeläimiä, en mä huomenna mihinkään töihin suostuisi menemään, jos Albert olisi hereillä
meidän vauva