Kummia unia..

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tiiti » 06 Loka 2004, 08:42

Muut näkevät unia siileistä, minä jauhomadoista. Näin unta, että yhdestä lavuaariin jättäneestäni jauhomadosta (miksi ihmeessä jättäisin madon lavuaariin) oli tullut perhosen toukan kokoisia matoja.. Näin myös unta että Ässä oli kakkinut työpöytäni taakse keon sitä itseään..
Tiiti
Member

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 06 Loka 2004, 11:26

Sonja näki taannoin unen, jossa hänellä oli Luna sylissä ja hän meni pesemään sitä. Yhtäkkiä Luna muuttui pikkuruiseksi delfiiniksi, joka luiskahti viemäriin! Sonjalla oli hillitön hätä... miten saada Luna takaisin! Hän etsi ja etsi maailmalta Lunaa. Sitten hän näki lepakon, joka lensi hänen lähelleen. Sonja katsoi lepakkoa, joka lenteli hänen edessään ja hän huomasi, että sillä oli Lunan silmät! Sonja otti lepakon kiinni ja vei sen eläinlääkäriin. Eläinlääkäri antoi ruiskeen lepakolle, ja se muuttui takaisin Lunaksi!! Hum... <br> <br>Keväällä kun Johanna antoi mulle vahakoisia, tapahtui seuravaa. Ne perhanat eivät pysyneet missään ja ei niitä voinut syöttää näin monelle siilille kun ne tulevat kupista yli saman tien. Ei riittänyt aika vahtia kuuden siilin vierellä, että syökö se. Varsinkin kun niitä ei tuntunut kiinnostavan elävä vahakoisa. <br>No sitten yöllä näin unen. Minulla oli olevinaan omakotitalo, jossa oli iso suihkuhuone. Sen lattialla meni määrätietoisesti samaan suuntaan valtava määrä toukkia. Niitä oli pikkutoukasta aina noin 20 cm pituiseen monsteriin. Ja kaikilla oli päämäärä vallata talo. Ne pääsivät seinän alle ja sitä kautta rakenteisiin. Minä vaan katsoin kauhuissani! Niitä toukkia oli joka paikassa! <br>Tämän jälkeen meille ei tulekaan eläviä vahakoisia.
Pirjo Y
Member

ViestiKirjoittaja Tiiti » 06 Loka 2004, 13:32

Hulvatonta! Tulee vähän mieleen joku villi akua ankan taskukirjan sarja, jossa avaruusmadot hyökkäävät!! :-D
Tiiti
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 06 Loka 2004, 14:02

Uskomatonta Pirjo, olen nähnyt myös unen ,jossa vahakoisat valloittavat asunnon,mieletöntä! siitä unesta on jo 15v. mutta en unohda sitä koskaan ja se sai alkunsa siitä ,kun työpaikallani oli oikeasti niiden iljettävien toukkien hyökkäys,niitä oli jokapaikassa sadoittain ,katoissa seinillä ,kaapeissa ja sitä kautta lierot tulivat uniini. Meille ei niitä eliöitä tule.Piste!
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Katjuska » 06 Loka 2004, 14:11

Voinen tässä samantien paljastaa toilailuni vahakoisien kanssa. Kerrasta en oppinut, vaan taas sama juttu; toukkia kiipesi 3 kpl tapetissa kohti katon rajaa! <br> <br>Homma meni niin, että edellisen rasian jäljiltä päätin etten niitä paskiaisia enää hommaa, mutta anti olla kun tuffareissa niitä tarjottiin.... No veinpä ne kotiin ja ajattelin,että joutaa ne nyt yhden yön yli odottamaan perkuuta... No arvata saattaa, että ei jouda. Purkissa oli kattokaas valmiiksi jo madon mentävä kolo kannessa ja sieltä niitä sitten oli tullut samana yönä jo karkuteille. Yksi mm. tehnyt pesää tuffarikutsupaperin taitteeseen.... Mutta sainpas senkin p...leen ja pakkaseen joutui hahhah! <br> <br>Perkasin sitten kommelluksista suivaantuneena kaiken elävän rasiasta pakkaseen ja sain huokaista vasta rasiaa ulkoroskikseen kantaessani.. Huoh taas kerran. (Huomaa jälleen että olen blondi...) (Ja miettikää; en edes nähnyt painajaisia!)
Katjuska
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 20 Loka 2004, 10:33

Näin viime yönä unta että: Olin koulussa ja sinne tuli entinen opettajani moikkaamaan mua aikuisen tyttärensä kanssa.(tytär oli auvustajana, koska opettaja teki kuolemaa) juttelin tyttären kanssa ja hän alkoi innoissaan höpisemään kääpiösiileistä! Kysyin , onko hänellä siili ja hän vastasi ylpeänä , että on Viljami niminen siili! Sanoin , että mullakin on ja että tytär näyttää tutulta , ollaankohan tavattu jossain siilibileissä? Sitten muistin , että Vaaralan bileissähän me tapasimme ja hän oli siellä naisystävänsä kanssa! No vaihdoimme numeroita ja sovimme tapaavamme seuraavissa siilibileissä....kaikkea sitä immeinen näkeekin unissaan.
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 20 Loka 2004, 10:37

Avokkaani tuli keikalta ja sätki ja vinkui unissaan oikein kunnolla :D Kysyin , mitä unta hän näki , ,kun noin säpisee? Unessa hän tuli keikalta kotiin ja kämpässämme oli kaikki ikkunat ja ovet sepposen selällään (olen himotuulettaja) ja piha siilejä oli joka paikassa laumoittain.Avokas mietti , että ne olivat tulleet ulkoa meille sisään talvehtimaan lämpöiseen ja alkoi ajaa niitä ulos. Kun kaikki oli saatu pihalle niin menimme nukkumaan ja 1 pieni , vauva siilinpoikanen oli mennyt meidän petauspatjan alle suojaan lämmittelemään ja avokas ajatteli, että tuon on jäätävä meille talveksi ,koska se on niin pieni , ettei selviä enää ulkona! <br>Tällaista unta näkee vain todellinen siilisti-miesten mies :D
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Kikke » 20 Loka 2004, 10:43

Tämän on osa jo kuullutkin, mutta on pakko laittaa tämä tännekin: <br> <br>Näin toissayönä unta, että olin raskaana ja pistelin haarukalla poskeeni sirkkoja suoraan purkista, hyvällä ruokahalulla. Janne katsoi vieressä "vähän" kieroon. Mitä omituista siinä nyt on.. <br>Eikä ne edes maistuneet pahalle, haisivat vain..
Kikke
Member

ViestiKirjoittaja Niina » 20 Loka 2004, 14:06

Nyt tulee kotona satikutia, mutta menköön... Simo Annikin ollessa tuore tapaus (ja siis hyvin herästi lahkeessa tai ranteessa kiinni) ukko-kulta kimpoili harva se yö sängyssä istumaan peiton reunaa epäilevästi tuijottaen. Syytä kysäistessä minuille valaistiin, että sängyssä on takuuvarmasti äkäinen siili (joka minusta kovasti näytti peiton kulmalta...) Onneksi nämä yölliset riemut loppuivat jo aikoja sitten kun siili rauhoittui ja herra tottui nitojamaiseen otteeseen.
Niina
Member

ViestiKirjoittaja Markku » 22 Loka 2004, 10:29

Ei tule satia eikä kutia ;) <br> <br>Jee..nitoja tulee tänään kotiin hoitopaikasta :)
Markku
Member

ViestiKirjoittaja RitaT » 24 Loka 2004, 17:16

Olin ostanut sirkkoja Titolle (siis oikeasti) ja laitoin ne pakastimeen. Otin ne sitten parin tunnin kuluttua pois ja otin koko kipon mukaan kun annoin niitä Titolle ja unohdin sirkkakipon tietysti auki siihen lattialle.. No, ne alkoivat virota ja yksi loikkasi lattialle. Hyi helevata, kauheaa! Laitoin nopeasti purkin kiinni, sillä muutkin sirkat alkoivat olla pomppuvalmiudessa :S (Siis tämä on ihan totta, ei unta..) <br> <br>Seuraavana yönä näin painajaisen, jossa kaikki sirkat hyppivät ympäri taloa ja minä kiljuin. Heräsin, kun kuulin siritystä korvan juuresta (se siritys oli tosin unen tuotetta..) ja nousin kiljahtaen istumaan, hih. Isä tuli katsomaan, että mikä oli hätänä.. ;) Kuvitella, että näen painajaisia sirkoista :D
RitaT
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 29 Loka 2004, 11:25

Viime yönä näkemäni unet kertovat sen , että mietin liikaa siilien ravintoja nykyään. <br>Siinä unessa jostain kumman syystä söin itse pieniä , paahdettuja purkkisirkkoja ja ne maistuivat rapean pähkinäiselle ja mietin , että nehän ovat terveellistä rouskutettavaa. *olen muuten kasvissyöjä* <br>Myöhemmin unessa kannoin siiliäni sylissä ja laskin sen viljapeltoon hetkeksi , kun kävin sisällä asioilla. Kun tulin takaisin , näin , että joku söi jotain pellossa! En uskaltanut katsoa , koska olin varma , että joku eläin siellä syö siiliäni. Kaverini katsoi ja siellä siilini söi jotain suurempaa eläintä innoissaan. Joo , että olikos se nyt se täysikuu , Uuuu!
Taina
Member

ViestiKirjoittaja Taina » 11 Marras 2004, 12:18

No niin , nyt sitten näin unta , että kurkkasimme avokkaan kanssa Gudun pesään , kun halusimme nähdä montako poikasta siellä on. houkuttelin Gudun pois pesältä ja kaivoimme fyllingit ja aloimme laskea! Niitä oli joka mutkassa ja kikki olivat eri kokoisia. Suurin oli E.P tummanruskea ja uhtä iso , kuin Gudu ja loput olivat siitä alaspäin pienempiä , mutta värejä oli usita , valkoisia , tummia ja vaaleita. pienin oli viinirypäleen kokoinen ja aivan avuton. DSiilejä oli sitten 19 kpl ja olimme hukkua onneeen ja ylpeyteen =D <br>Luojan kiitos lähden huomenna työmatkalle ja joudun olemaan pois poikasten luota , muutenhan tässä pää pehmenee :)
Taina
Member

ViestiKirjoittaja NuuNuu » 25 Marras 2004, 19:56

Näin viime yönä unta Mariannen/Kiken Elviksestä. Kävin katsomassa tätä ihanaa siiliä Kiken luona. Siili oli aivan valtava, ison kissan kokoinen ja painoi yli kolme kiloa. Elvis oli niin iso, etten meinannut jaksaa nostaa sitä ollenkaan. <br> <br>Lisäksi Elviksen piikit olivat kuin pehmeitä karvoja, eivätkä pistäneet yhtään. Silittelin sitä aivan innoissani ja halusin samanlaisen siilin itselleni :D
NuuNuu
Member

ViestiKirjoittaja Marianne » 25 Marras 2004, 20:00

*reps* Vähän mää nauroin kippurassa.. Jos toi toteutuu, niin Kikke on pulassa... :D :D :D
Marianne
Member

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu