Jup tiedän, että tutkimustuloksia koirista on erillaisia. Ja ihan varmasti on pennuttomia, täysin terveitä narttukoiria!
<br>Mutta omakohtaiset kokemukseni ovat olleet erisuuntaisia. Tiedän 4 narttua, joilla ei ole teetetty pentuja. 1:llä alvariinsa valeraskauksia, 2:lla ollut märkäkohtu ja 1:llä jotain kasvaimia joiden vuoksi jouduttiin lopettamaan.
Itselläni on ollut narttu jolle teetin pennut. (jouduin siitä luopumaan olosuhteiden pakosta vuosia sitten) Se on nyt 9v, eikä mitään vaivaa ole koskaan ollut. Kaverini koira samanlainen. Että ihan noitten perusteella tätä kysyin..
<br>Mutta nyt puhutaanki ihan eri eläimistä!
Ajattelin vaan jos siileilläkin on jotain tollasta niin se olisi hyvin painava peruste päätökselle.. Mut se siitä!
<br>
<br>Tuo yksipuolinen ravinto mua kyllä huolestuttaa. Tosin Sissi syö raksuja ja jauhomadonpalasia sekä välillä heitän sekaan vitamiinijauhetta. Mahdollisille pennuille tarjoisin tottakai kaikkea mahdollista! (niinku Sissillekki jatkuvasti, mut ei vaan kelpaa)
<br>
<br>Kauhiasti mun tekis mieli pieniä siilivauvoja, eikä Sissin taustakaan ole lainkaan huono! Vanhemmat ovat afrikkalaista alkuperää.
<br>Noo, mut mä mietiskelen tässä vielä ja mielipiteitä lisää kiitos, ihan päätökseni tueksi!
<br>
<br>Nii ja sit tää vuoden ikäraja on vielä epäselvä?