Kirjoittaja Marianne » 26 Loka 2004, 14:49
Joo, meidän tiedot saa myös julkaista, ja jos siihen joku yhtenäinen käytäntö tulee, niin tuo
<br>-kasvattajanimi
<br>-paikkakunta
<br>-laji
<br>ovat ainakin aluksi hyvät. Tosin, minulla ei ole mitään sitä vastaan, vaikka esim. sähköpostiosoite julkaistaan... Tai minun nimeni...
<br>
<br>Olen jo aiemminkin kirjoittanut tämän tänne, mutta tosiaan vaikka kotisivuillani on maininta ja kuvia poikasista yms. sekä yhteystiedot, joista saa selville nimeni, niin ei kukaan ole kysellyt siilinpoikasia minulta suoraan. Kysymykset ovat olleet, että mistä siilejä saa, ja olen silloin neuvonut lähettämään postia Tiinalle ja liittymään varauslistalle.
<br>
<br>Varauslistakäytäntö on hyvä ja reilu. Minullakin tosin on tämä matkakysymys, koska moni ei viime poikasten kohdalla pystynyt edes hakemaan Tampereelta, joka on mielestäni melko lähellä mm. Etelä-Suomea. Ja kun nyt olemme aina välillä Joensuussa, niin tämäpä vasta kaukana olisikin... Mutta onhan se niinkin kätevää, että jos kasvattaja asuu jossain kauempana ostajaa, eikä pääse hakemaan, niin sitten ilmoitetaan sellaisten varaajien nimiä, jotka ovat lähempänä.
<br>Olen ottanut itse muutaman ns. varauksen listan ulkopuolelta, mutta näissä tapauksissa siilit ovat tulossa kasvatuskäyttöön.
<br>Koska sopivia yhdistelmiä on joskus hankala löytää sukulaisuuksien takia muutenkin, niin tämä on mielestäni sallittava käytäntö...