Eepee Roni on myös näitä erakkosiilejä, osittain varmaan siksi että on koko pienen ikänsä viettänyt erinäisissä eläinkaupoissa, joten ihmiskontaktit ovat jääneet vähäiseksi. Nyt Roni on alkanut jo luottamaan minuun, mutta miksikään sylisiiliksi ei silti ala
Tykkää mielummin juosta lattialla tai köhnätä pahvilootissa kuin katsella telkkaria peiton alla. Mutta ehkäpä tämäkin vielä joskus muuttuu, Roni ei olekkaan ollut meillä kuin vasta kuukausia, itse siilikin on syntynyt vasta vuoden alussa. Öisin kiipeää ihan syliinkin, mutta lähinnä vaan pitää mua kiipeilytelineenä, kun aina pitää päästä ylöspäin. Hidasta tämä villi-eepeen kesyttäminen, mutta olenkin varautunut siihen että tämä on pitkä prosessi.
<br>Kerran jopa oli jo peiton alla sohvalla mun kans nukkumassa, mutta se olikin se ainoa kerta tähän mennessä
Mutta edistystä tapahtuu pikkuhiljaa..
<br>
<br>Ei tätä varmaan voi soveltaa siileihin mutta kissamme oli alussa varsinainen maailmanmatkaaja; hävisi ties minne moniksi päiviksi kerrallaan ja usein eikä ollenakaan viihtynyt kotona. Nyt tämä samainen katti on 12v. ja mitä ihastuttavin kesykissa, joka jaksaa maata sohvalla tai sylissä tuntikaupalla jos joku vaan rapsuttaa.
<br>Eli kyllä siilitkin voi periaattessa vanhuuttaan/vanhenemistaan muuttua ihmisystävällisimmäksi