Kirjoittaja Innostunut siili » 14 Marras 2004, 15:44
Välittömästi sen jälkeen, kun olin laittanut viestin tuonne "Raskauden merkit" osioon, riensin reippain ja päättäväisin mielin Inkun luo. Ajattelin, että nyt se saa tulla syliin, pesen sen tarvittaessa ja laitan sille juoksupyörän. Avasin pesälaatikon kannen ja jähmetyin paikalleni: Iines oli pesässä veristen fleece-palojen päällä. Iski välitön paniikki, laitoin kannen kiinni ja menin viereiseen huoneeseen vapisemaan ja kiroilemaan. Jäi kaksi vaihtoehtoa: joko Iines oli juuri aloittanut synnytyksen tai sitten se, mitä oli joskus ollut ei ollut enää.
<br>
<br>Kahdeltatoista ei ollut enää epäilystäkään: pesässä piipitti! Kävin juuri äsken ovella kuulostelemassa ja Inkku tuli pesästä pois tarkastamaan ruokakupit. Lähdin pikaisesti tekemään maitoannoksen ja vein samalla reilusti ruokaa. Se tuli saman tien ja söi. Pesästä kuului samalla varsin vaativa ääni. Nyt sitten yritän jankuttaa itselleni että Iines tekee mitä tekee - minä en voi siihen vaikuttaa. Olen pelosta ja jännityksestä sekaisin ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki menisi hyvin.